maartenvansoest
Lid
tsja, het is ook belachelijk... het is een eis vanuit de EU dat we hier de BPM gaan afbouwen, maar ze pakken het budgetneutraal aan....Hier zie je de overheid zijn inkomstenstroom dus ook veilig stellen desnoods door oneerlijke praktijken. Mensen die de volle mep BPM hebben betaald betalen ook die MRB verhogingen
maw we schieten er niets mee op..
Het wordt tijd dat de overheid elders geld gaat ophalen, ontwikkelingssamenwerking misschien?
(wij betalen altijd al veel meer aan hulp voor het buitenland dan bijvoorbeeld duitsland en frankrijk doen, daar kennen ze geen MRB en BPM)
Hoewel ik gewoon vertrouwen heb dat het geld goed besteed wordt zijn er zaken waar ik mijn twijfels over heb..
Zo gaat er elk jaar per inwoner 92 euro naar Suriname (je weet wel waar een veroordeelde moordende drugsdealer tot president gekozen is)
Er woonen daar een half miljoen mensen, kost ons dus al jarenlang 46 miljoen euro per jaar, en dat is nog maar één voorbeeld.
Maar nee, er is geen geld meer, "we komen miljoenen tekort" om onze eigen belastingbetalende burgers in aanmerking te laten komen voor een financiele incentive om ze te stimuleren een schone auto te kopen. :1884: