Na 500km?! Je hebt het ervoor toch al gemeld? Wat een onzin zeg, daar zou ik nooit mee akkoord gaan. En zo en zo het onderhoud ergens anders laten doen, exit deze dealer.
ja bij 300km ongeveer heb ik telefonisch contact gehad,waarbij ik dit heb aangegeven, en het antwoord was dus, dat alles zich nog moest zetten en uitlijnen op dat moment nog niet veel zin had.
helaas rijdt ik ook veel te weinig,om verschillen op te merken, maar op een gegeven moment merk je wel of er iets niet goed is.
bij 890 km(om exact te zijn), dus weer contact gehad, waarbij ik het onzinverhaaltje van hun kreeg te horen.
ik twijfelde op een gegeven moment of het niet een verbeelding was,maar toen mijn vrouw het uiteindelijk ook opmerkte(die zoiets,normaal helemaal niet interesseert)ben ik toch maar weer gaan bellen.
na een flinke discussie gaat hij toch naar een uitlijner , dinsdag a.s .
zelfs voor het balanceren van de wielen en nog een aantal andere klachtjes, waarvoor ik iets eerder ben terug geweest,kunnen ze niets meer terug vinden.
ik heb zelfs nog de werkbon ondertekend.
ik kan idd ergens anders gaan uitlijnen, of bij de andere dealer(die het verder geen probleem vind), maar ik vind het lullig om een andere dealer met het probleem op te zadelen, waarbij ik de auto niet heb gekocht.
als ik er echt niet anders uit kom, dan zal ik toch iets moeten.....
voor onderhoud ga ik zowieso niet meer naar mijn dealer, ik pak die andere wel.
waarom er zo wordt gereageerd door de dealer, snap ik niet.
eens kijken wat ze dinsdag zeggen...