Frup
Forumguru
Ditto op mijn iPad. Safari of Chrome maakt geen verschil. Forbidden.
Met www.skodaforum.nl/forum/ werkt het wél.
Met www.skodaforum.nl/forum/ werkt het wél.
Werkt dit nu beter?Maw is de pijl of de tekst weer continu zichtbaar te maken zodat we vlug weer naar begin pagina kunnen scrollen. ?
Zo beter?Ah ik zie dat de mods uberhaupt niet als "staff member" genoemd staan, want inderdaad ontbreekt ook @RichTrip . Dan geldt mijn suggestie voor beide mannen.
Ik sta er nu in als 'Forumguru'......Ah ik zie dat de mods uberhaupt niet als "staff member" genoemd staan, want inderdaad ontbreekt ook @RichTrip . Dan geldt mijn suggestie voor beide mannen.
Lijkt er op van wel, praktijk zal het uiteindelijk uitmaken !Werkt dit nu beter?
Veel beterZo beter?![]()
Tekst selecteren in de eigen reactie terwijl je die aan het schrijven bent lukt feitelijk wel (althans met de muis of toetsenbord op pc of laptop), maar dit wordt ernstig bemoeilijkt doordat die selectie niet zichtbaar gemarkeerd wordt. Je moet dus onthouden waar je begonnen bent (met <Ctrl> plus pijltje links of rechts) en woorden tellen, want je cursor is dan ook verdwenen.Dit lukt helaas niet omdat ik de tekst niet kon selecteren
Mijn Android tablets en telefoon gaven geen problemen, afgezien van een keertje opnieuw inloggen.Kom sinds de vernieuwingen met mn telefoon het forum niet op
In de groene balk bovenaan blijft nu steeds de knop "Wat is er nieuw" zichtbaar, dus is het eigenlijk niet meer nodig om naar boven te scrollen.voorheen hadden we op elke pagina onderaan de tekst " naar boven" oid staan.
Klopt. Het is een stijl/css dingetje en daar heb ik inmiddels een heel lijstje van. Zo vind ik het lettertype op een aantal plaatsen te klein, uitlijning niet altijd goed of de kleuren niet fijn. Wordt aan gewerktAls ik selecteer dan is het zeer prettig om te ZIEN wat je selecteert
Dat moet de tijd nog uitmaken, of is dit bericht van je nieuwe appel 666 met tapatalk ?en helemaal zonder dat jij er last van hebt @EdK!