Upgrade forum software

RoelF

Forumguru
Bedankt alvast voor alle inspanningen! Het ziet er goed uit en sterkte met alle ditjes en datjes die er nog bij komen kijken. :cheers:

EdK

Forumguru
@Tees ik heb geen problemen met tapatalk op zich hoor
Waar ik me al die tijd wel aan erger is dat als iemand het voor eerst heeft geinstaleerd of weer geinstalleerd omdat men een nieuwe phone heeft dat we bij elk bericht die spam te zien krijgen ( kregen )
Op het EU forum word ook gebruikt gemaakt van tapatalk, maar die meldingen zijn vanaf dag 1 nooit te zien geweest.
En niet omdat ik als MOD daar alle berichten zit aan te passen.
Maar de forumsoftware filtert dit er meteen uit.
En hoop dat dit met de forumsoftware van hier nu ok het geval is !

Dan even een test: meet en greet "meet en greet"

Edit: de teksten meet en greet worden niet meer automatisch een link naar het juiste topic zoals voorheen wel !

Canon-Eye

Forumguru
Wat ik nog mis is de snelle link naar de eigen berichten, die voorheen hier te vinden was:
Eigen-berichten.jpg
Is toch wel een handige manier om je eigen berichten (ook de wat oudere) redelijk snel terug te kunnen vinden.

• Leuk
Waarderingen: Tees

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Wat ik nog mis is de snelle link naar de eigen berichten, die voorheen hier te vinden was:
Wat kreeg je dan te zien? Alle berichten die door jou gestart waren?
Je kunt wel op "Jouw inhoud" klikken en dan zie je al jouw reaguursels, maar dat bedoel je zeker niet.

Cordoba

Forumguru
Ik zie dat 'kennisbank' nu 'Bibliotheek' is geworden.
@Pasqual Je gaat er behoorlijk snel door heen, iedere keer dat ik terugkom op het forum zie ik dat je weer zaken aangepast hebt. :thumbsup:

Japanese Power

Donateur
Even een test daar ik sinds gisteren veel nieuwe bijlages in onwijs lage voorvertoning zie. Pas als je de bijlage aanklikt wordt hij groter en scherp. Of heeft het met de manier van bijlages bijvoegen te maken wellicht.

Edit. Bij mij ziet de bijlage er gelijk scherp uit…

49600DC9-5D1B-4793-8DC1-C9E4E8BDAAB2.jpeg

HarrieSkoda

Forumguru
Bekijk bijlage 94803
Is toch wel een handige manier om je eigen berichten (ook de wat oudere) redelijk snel terug te kunnen vinden.

Klik op 'Jouw inhoud' en je ziet je berichten staan...

Verder moet ik zeggen dat ik heel erg moet wennen aan het nieuwe forum. Op een of andere manier vond ik het vorig model overzichtelijker ogen dan hoe het nu eruit ziet. Zal een kwestie van wennen zijn..

Ook merk ik dat foto's van redelijke kwaliteit niet meer toegevoegd kunnen worden, omdat ze te groot zijn.
Nu snap ik dat bij foto's met te groot formaat het forum snel volstroomt qua verbruik, maar de lol om foto's te plaatsen gaat er op die manier wel van af als ik ze eerst kleiner dien te maken.

Tot zover wat mij is opgevallen...

Japanese Power

Donateur
Ik voeg de foto’s op dezelfde manier toe maar kies dan wel voor een redelijk formaat bij plaatsing. Als je toevoegt kun je nog kiezen. Ik denk dat je deze extra stap overslaat. Was er eerst ook niet. Standaard is inderdaad miniatuur. Ik kies volledige afbeelding. Wellicht dat de optie voor standaard miniatuur uitgeschakeld kan worden @Pasqual ?

CFF832D7-CDAF-4E4D-B457-25166252B658.jpeg

MarcoO2

Forumguru
Iedere keer dat ik het forum open, is de breedte aangepast naar een smaller formaat (met links en rechts witte lege delen). Pas als ik dan links onderop de pagina op "wijzig breedte" klik, wordt de volledige breedte van het scherm gebruikt. Normaal gesproken zou de laatst gekozen instelling onthouden moeten worden.

Meer mensen die hier last van hebben?

Bovenaan Onderaan