Upgrade forum software

Cordoba

Forumguru
Iedere keer dat ik het forum open, is de breedte aangepast naar een smaller formaat (met links en rechts witte lege delen). Pas als ik dan links onderop de pagina op "wijzig breedte" klik, wordt de volledige breedte van het scherm gebruikt. Normaal gesproken zou de laatst gekozen instelling onthouden moeten worden.

Meer mensen die hier last van hebben?
Ik had het ook, maar had het opgelost door de vergroting wat aan te passen, met het knopje 'wijzig breedte' kan ik weer een stapje terug in vergroting zonder dat het vervelend leest.

MarcoO2

Forumguru
Dat knopje werkt bij mij ook, maar slechts tijdelijk. Iedere keer als ik Chrome afgesloten heb, start het forum opnieuw in de smalle stand.

SuperBeeb

Forumguru
Werkt mobiel nog steeds niet op mn standaard Android browser. Nu op Firefox wel. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Rallye

Forumguru
Klein dingetje. Ik doe het forum vaak op de iPad en de knop “Wat is er nieuw” (vroeger volgens mij “Nieuwe berichten”) staat links in het scherm in plaats van meer naar rechts, zoals vroeger. De knop is nu voor rechtshandigen veel moeilijker bereikbaar.

fanSkoda-VW

Forumguru
betr.: donateur.
Ik heb geen PayPal account en wil dat ook niet. Gratis of niet.
Is dat hier verplicht, zo ja, waarom is dat hier wel noodzakelijk?
Zo nodig aub een gewoonrekeningnummer, dank u.

sterkte en grtss

Afrit13

Forumguru
Ik heb geen bezwaar tegen reclame op een site/forum, zeker niet als het gratis is, maar dit is toch wel een tandje erover....

skodaforum.nl.JPG

Tees

Donateur
Mee eens @Afrit13! Ik gebruik de desktopversie zelden, maar toen ik dat laatst deed zonder AdBlocker kon ik t forum zelf bijna niet meer lezen...:pieker:

Captain Hook

Forumguru
Selecteren kán wel en het werkt ook - maar je kunt het niet zien...
Dat dacht ik ook, het is heeeeel vaagjes zichtbaar, wat je selecteert. Maar dan moet je wel heel zorgvuldig koekeloeren.

Dus @Pasqual kan alsjeblieft de kleur die gebruikt wordt om geselecteerde tekst te markeren (als je er met de ingedrukte muisknop iets selecteert), wat meer contrastrijker worden?
Of stond dat nog op je to-do lijstje?

Canon-Eye

Forumguru
Voor de duidelijkheid: dit geldt voor tekst die in het reactievak is getypt, waar je wel eens wat in wilt wijzigen.
Aldaar geselecteerde tekst zou hetzelfde blauw (met wit geïnverteerde letters) mogen worden als wanneer je tekst selecteert in een reeds geplaatst bericht.

Japanese Power

Donateur
Klopt @Afrit13 , ik zie dat het kort geleden is aangepast, was goed uur geleden (nog) niet het geval.
Mag @Pasqual weer wat van z'n TO-DO-lijstje strepen. Dank!

P.s. Graag even je bijlage niet als thumbnail plaatsen....

Japanese Power

Donateur
Omdat een piepklein plaatje met een resolutie van minder dan een postzegel niet lekker leest @MarcoO2 .
Je moet dan eerst de afbeelding aanklikken, bekijken en weer dichtklikken en dat vind ik persoonlijk heel irritant.
Maar niet alleen ik, lees maar even terug in dit topic.

• Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan