Huh? Hoe kun je dat nou met droge ogen schrijven? Als je een auto verlaagt, komt ie toch dichter bij de grond, of niet soms? Als je dan een steile oprit van een veerboot moet nemen, dan zul je die dus eerder raken als je dichter bij de grond zit. Hetzelfde geldt voor een (slechte) weg met diepe sporen, daarop raak je echt eerder de grond met een verlaagde auto. Dat lijkt me toch geen rocket science....@andrehj wat betreft punt 3: daar kun je een dikke streep door heen zetten.
Heb zelf nog nooit met een verlaagde auto rondgereden, vandaar ook dat ik nergens meningen geef, maar mij beperk tot verifieerbare feiten. Als ik er met die feiten naast zit, dan kan dat natuurlijk, maar dan zou ik wel graag een fatsoenlijk tegenargument willen zien.meestal kan ik mee met je argumenten @andrehj, deze keer zeg ik nee! Ik vrees dan ook dat je op dit gebied geen ervaringsdeskundige bent, óf met het verkeerde verlaagde onderstel in de rondte gereden hebt
Het kan zijn dat ik dan wat gemist heb. Kun je die prijs ergens aantonen?@andrehj: argument 4 verdient ook enige nuancering, zo lijkt mij. Een setje Eibach Pro verlagingsveren incl. montage en uitlijning kost ca. 350 euro. Voor een set hulpveren incl. montage (en wellicht uitlijning) kom je ook wel uit op ca. 200 euro. Dat vind ik niet "vele malen" goedkoper dan een set verlagingsveren.
Huh? Heb je er ervaring mee dan?Huh? Hoe kun je dat nou met droge ogen schrijven? Als je een auto verlaagt, komt ie toch dichter bij de grond, of niet soms? Als je dan een steile oprit van een veerboot moet nemen, dan zul je die dus eerder raken als je dichter bij de grond zit. Hetzelfde geldt voor een (slechte) weg met diepe sporen, daarop raak je echt eerder de grond met een verlaagde auto. Dat lijkt me toch geen rocket science....
Waarom zou ik daar ervaring mee moeten hebben? Kom nou eens met een redelijk tegenargument waarom een verlaagde auto niet dichter bij de grond komt!Huh? Heb je er ervaring mee dan?
Dit is een set met Dempers daarbij inbegrepen.
Iedereen gaat toch naar Antera voor een kleine 300 euro.
Ik zeg niet dat hij niet lager komt, ik zeg dat je er geen problemen mee ondervindt weet ik uit EIGEN ervaring. Jij neemt dingen aan van wat je ziet bij andere auto's en weet niet eens hoe (veel) ze verlaagd zijn.Waarom zou ik daar ervaring mee moeten hebben? Kom nou eens met een redelijk tegenargument waarom een verlaagde auto niet dichter bij de grond komt!