Van een koude kermis......of iets dergelijks.....

gio92

Lid
Nou, heel toevallig vandaag een VW Passat DSG Highline (160 PK) gekocht in, jawel Brabant! ;). Occasion van nog geen 3 jaar oud met alle opties die je op een Passat kan bedenken zoals panoramisch schuif-/kanteldak, achteruitrijd camera, keyless entry & drive, automatisch inparkeren, xenonverlichting, voorruitverwarming, elektrisch inklapbare spiegels, elektrische wegklapbare trekhaak, bagagepakket etc. etc. etc. We zijn er heel erg blij mee, volgende week mogen we hem gaan ophalen. De Skoda Octavia was eerste keus maar het heeft helaas uiteindelijk niet zo mogen zijn.

Nu eens gaan onderzoeken of hier ook VCDS mogelijkheden voor zijn. Thnxs allemaal voor het meedenken en de support!

Kogamyata

Senior Member
@gio92 Hallo. Brengt ie je ook automatisch (zonder dat je iets hoeft te doen) van A naar B en terug? Brabantse nachten zijn lang!!! Jongejongejongejongejongejonge!
Succes bij VW.
Joop.

gio92

Lid
Zou ik hier mogen vragen wie ik eventueel kan/mag benaderen om te weten wat de mogelijkheden zijn tot aanpassingen voor de Passat/RNS510 en wie dit eventueel zou kunnen?

gio92

Lid
Ok, dat had ik inderdaad ook al een beetje uit de voorgaande posts gehaald. Ik woon zelf in Maastricht maar om dat een keer goed in de laten stellen is het geen probleem om een keer naar Breda te rijden vanaf hier. Thnxs @Corné de Kluijver. @Antera heb jij ook een overzicht voor de combinatie Passat/RNS510 wat je eventueel zou kunnen veranderen? Alvast erg bedankt voor de hulp! :-)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Als je de mogelijkheden wilt weten if het van belang om te weten welke passat het betreft? Anders mag je ook mailen naar info @lowering.nl

Bovenaan Onderaan