Disaster-Master
Donateur
Ik gok op een uberluxe stekker prius voor minder poen dan eerstGefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, welke is het nu geworden dan? Want dat schrijf je er weer niet bij
Ik gok op een uberluxe stekker prius voor minder poen dan eerstGefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, welke is het nu geworden dan? Want dat schrijf je er weer niet bij
Dat was de bedoeling om dat te doen en hier te plaatsen, maar 1 uur na tekenen was hij al weg van de website..Heb je een linkje naar de aangeschafte Toyota, just curious
Klopt, ik zit er ook op (http://www.toyotahybrideforum.nl) maar het is de laatste tijd een hoog geiten wollen sokken, minder pure autopret.Mooi man. Eindelijk de kogel door de kerk. Nu snel aanmelden bij het Toyota forum
Why? Ik denk als je bewust voor een P kiest er geen intentie is voor tuning.Ps: Is een P te tunen ???
Dat is hem idd! Hij is bij dezelfde dealer ooit nieuw verkocht en onderhouden. Boekjes erbij, 6 maanden BOVAG; het standaard verhaal eigenlijk van een dealer auto.
Grappige is dat de nieuwe vestigingsmanager (sinds circa een half jaar) van Toyota Breda de oude vestigingsmanager is van Skoda Tilburg. Waar wij dus eerst met de S2 kwamen voor onderhoud en reparatie.Beter van die velgen. Persoonlijk nooit mooi gevinden die ballonbanden af fabriek.
Destijds ook 17" onder beide Pri laten gooien. Maar proficiat, je dealer ga je niet vaak zien, dat kan ik je in elk geval meegeven.
Nooit een bijbaantje bij de Blokker gehad?
Geintje.....Dat noemen ze een accubak, beetje cynische humor.