Ehh.. ik weet t niet hoor. Maar een middel op de markt wat de veren zou reinigen icm 98 benzine? de brandstof komt niet in de buurt van die zuigerveren, daar komt alleen motorolie. En ja; 95 ipv 98 is wel beter (alleen al om het feit dat er in 98 geen ethanol zit) en dat houd de injectoren schoner (niet schoon, maar schoner) of bedoeld hij een middel wat je aan de motorolie moet toevoegen ? daar kan ik dan nog wel inkomen maar iets wat aan de tank toegevoegd word voor de zuigerveren is naar mijn mening kolder.
Maar ok; dus je bent nu om? onderneemt even niets en laat het zo ? Soiezo ben ik voor om geld op de bank te laten staan ipv uitgeven hoor
Maar zodra je de 1L op 1500 bereikt dan begint het wellus/nietus reviseren/inruilen/verkopen verhaal weer opnieuw..? haha.. nou als dat zo is.. prima hoor
dan lezen we met zn allen weer mee
Maar nog wel 1 tip; neem even contact op met Hartog. Al is het maar om te dubbel checken dat hij dezelfde mening heeft als TSC.. Al lees ik al op zijn site dat dat niet helemaal strookt met TSC.
Op de site van hartog staat iig dat een verbruik van 1 op 5000 prima is, en bij intensief gebruik 1 op 2000-3000 ook acceptabel is. En jij komt met 2500 daarbij in de buurt ofwel in het "midden"van de 2000-3000. Dus tot hier hebben beiden partijen dezelfde mening. Echter schrijft hij ook dat als het meer is dan 1 op 2000 dat er dan wel degelijk gereviseerd moet worden. TSC houd dan 1500 aan tegenover de 2000 die hartog hatneert, echter meld hartog ook dat als het langdurig meer dan 1 op 2000 is (dus als je die 1500 zou gaan aanhouden...) dat je dan de kans loopt dat dan de kop ook gedaan moet worden i.v.m. het verbranden van de uitlaatkleppen. Ook meld hij nog dat bij 1 op 2000 de kans bestaat dat de catalysator aan de beurt komt..
Dus in hoevere zou je het op 1 op 1500 ipv 1 op 2000 laten aankomen... beste even dubbel checken..
Maar nog even heel simpel.
Los van het beu zijn van pon/dealer (wat ik met je eens ben hoor, en die dealer, er zijn er zat, dus zoek een ander) wat is goedkoper?
Verkoop + aankoop andere auto, of revisie. Waar hou je zelf onderaan de streep het meeste over ?
Ik ga er niet vanuit dat je met een prius binnen korte tijd de pineut bent voor een accupack. Kan wel. Maar ook een auto van 3 jaar oud kan vastlopen door een defect aan de oliepomp bijv. dus nergens geen garantie. Niet op nieuw, niet op een brik van 1000 euro of en ook niet een rols van ruim 4 ton. Maar als je zou kunnen reviseren en als dat minder geld kost dan de aankoop van een recente occasoin zou ik dat doen. Los van het praktische deel, want de S2 is natuurlijk een slee van een auto met een zee van ruimte. En dat lever je dan wel in. Maar ik las al dat dat geen rol meer mee speelt.