Van O2 naar O3, gevonden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roeland80

Forumguru
Ik heb vwmodule.de gemaild meten mijn VIN nummer dat ik een achteruitrijcamera wil installeren en bij hun wil bestellen... nog geen reactie terug al wel een lijstje gemaakt wat ik verder nodig ben...

Voor de ruitensproeier aansluiting even gekeken ga ik bij vagshop.nl bestellen die hebben alleen de Carrosserie doorvoertule niet helaas toch nog bij de dealer langs....

het aansluiten op de media module is mij wel duidelijk alleen twijfel ik nog over de voeding of ik die origineel op de zekering kast aan sluit of hem op de achter ruitenwisser aan sluit.....

Ik ga meteen in het midden console een 12 usb aansluiting maken voor de iPads van de kids denk dat ik die gewoon van 12v aansluiting aftap....

ik zag trouwens dat de corner verlichting/mistlampen geel kleuren die wil ik ook graag in wit LED hebben H8 volgens mij iemand tips die can bus proof werken?

brepus13

Forumguru
Ik heb eenmalig gecodeerd voor mijn kenteken verlichting en heb ook nooit meer melding gehad voor de led wimpers en H8 led mistlampen (cornerlights).

Roeland80

Forumguru
Top dank je meteen besteld hopen dat ze er snel zijn!
vandaag spulletjes bij de dealer besteld voor de achteruitrijcamera nog geen reactie van VWmodule.de die zijn ook onder constructie dus misschien verkopen ze wel helemaal niks nu.
Ik heb een rol van 10m ruitensproeierslang waar ik maar max 2,5 meter van ga gebruiken mocht iemand nog een achteruitrijcamera gaan instaleren ik heb nog wel slang over!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan