Van O2 naar O3, gevonden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roeland80

Forumguru
En het werkt nu ook naar het zin ??
De oude stang zou ik gewoon laten zitten, heb je geen last van en als je ooit eens een lekke gasveer hebt dan is die opeens weer wel makkelijk
Ja die ligt nog mooi waarbij moet liggen heb er heb last van. En inderdaad als een gasveer stuk is heb hem als nog liggen....

• Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
plezier ermee, ik heb er ook nog steeds geen spijt van dat ik hem geplaatst heb
Nu al tweede wagen

hemi24

Forumguru
trekhaak is er netjes onder gezet op de originele zekeringen.

Er is een beurt uitgevoerd alleen is de inspectie over 30.000km en de olie verversing al over 15.000km bij mij oude Octavia kon ik 30.000 km verder of zoveel dagen moet ik nog even uitzoeken....

Lijkt erop dat het service interval niet netjes op de juiste manier is teruggezet.

Tip om je trekhaak even te controleren, om te kijken of ze daar wel de boel juist hebben gecodeerd...

brepus13

Forumguru
De auto zelf herkent geen type olie. Hij werkt met een service interval én een inspectie interval. Bij een beurt reset ik beide.

Roeland80

Forumguru
Nee klopt weet ik maar als de garage gewone olie heeft gebruikt moet hij over 15000km wel een olie wissel.... of is er tegenwoordig geen verschil in olie?

ertromp

Forumguru
Inderdaad als er een niet longlife is gebruikt dan moet de interval op 15K staan. En als via de unit in de auto is gereset zal de interval standaard naar 15K gaan

Roeland80

Forumguru
Ze hebben de auto via de computer gereset dat weet ik zeker.... ze hebben ook de trekhaak aangemeld via de computer weet ik....
Weet jij waar die allemaal aangemeld moet worden in welke modules? Via VCDS?

Roeland80

Forumguru
Trekhaak niet volledig aangemeld helaas hij gaat piepen als ik hem in zijn achteruit zet.... verder zie ik wel een 2e lampje van de knippers in beeld komen dus hij is verder wel aangemeld....

Roeland80

Forumguru
Mogelijk moet de haak nog in "parkeerhulp" (of parkeerhulpsystemen? zoiets is het bij mijn Fabia, ook al zit er niets van dien aard op) aangemeld worden.
Kijk even op YouTube, of zoek ernaar op google, zo kwam ik er ook achter.
Ja denk ik ook moet nog effe iemand in de buurt vinden die dat kan. Heb mijn kabel weg gedaan...

Roeland80

Forumguru
Ik las trouwens ergens in een topic dat de krik van de O2 niet op de O3 gebruikt kan worden. Ik heb het reservewiel met piepschuimen inleg en de krik bewaard van mijn oude O2 even getest volgens mij heb ik nog meer ruimte over dan bij de O2 werkt prima dus ik hem nog een piepschuimen inleg met band vuller voor een lekke band over.... de compressor bewaar ik nog effe kan nog handig zijn om thuis banden op spanning te houden....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan