Roeland80
Forumguru
Ja zo ongeveer alles wat kon via Antera daarom dacht ik ook dat jij daarom wist.....Van harte met de aankoop!
Heeft Tom verder nog iets gezegd over de aanpassingen die hij had laten doen?
Ja zo ongeveer alles wat kon via Antera daarom dacht ik ook dat jij daarom wist.....Van harte met de aankoop!
Heeft Tom verder nog iets gezegd over de aanpassingen die hij had laten doen?
Proficiat Roeland! Er was eigenlijk maar 1 probleem met de motor: bij 290 km/u op de teller hoorde ik een raar geluid:-)
On topic: veel veilige kilometers gewenst!
He hoi ik zit op die site maar staan wel veel verschillende camera's welke moet ik hebben incl kabel en module enzo...Ik kan het inbouwen als je het zelf aanschaft. Ik kan het ook aanleveren maar dan krijg je OEM en kost iets meer. Maar de camera is online ook goed te vinden: https://www.cars-equipment.com/en/shop/parking-assistants-cameras-blind-spot-systems-5/
Elk systeem (MIB2 admundsen/Columbus) is geschikt voor een High en een Low camera :-)
@Niels83 , dus als jij jouw wagen wou verkopen betekende dat je eigenlijk een “afgeragde” wagen verkoopt
Nee, maar hij is aan eind van ze leven wel hierdoor 3cm langer geworden.....zal je wagen niet meer versleten zijn dan een wagen zonder trekhaak.
Ik zou mijn oude auto ook niet 2e hands overnemen haha twijfelde al hoelang het nog goed zou gaan net een weekje te lang mee gereden.. helaas maar mag morgen mijn "nieuwe" 2e handse auto ophalen en ik hoop dat ik die weer tot 333.000 km kan rijden zonder al te veel problemen!Afgeragd niet, maar ik zou mijn 2de hands auto's niet overnemen. Tot nu toe waren op 1 na mijn auto's helemaal opgereden.
Met het meer thuiswerken, is het mogelijk dat dit de 2de wordt.
Ik heb zelf een caravan(netje) en volg wat fora. Het valt mij op hoeveel leden geen idee hebben van hoe te rijden. Er zijn er genoeg die roepen dat ze met 130 door de heuvels knallen met een caravan die aan alle limieten zit, inclusief het over beladen omdat je bij zoveel% geen boete krijgt, extra gewicht op de trekhaak want hij wordt bijna nooit afgekoppeld bij een controle. En dat is nog losvan de mensen die helemaal geen idee hebben van gewichten. Wanneer ik op de camping iemand uit een oude caravan (daar klopt het leeg gewicht bijna nooit en is het laad gewicht zeer minimaal) 3 tuintafel zie tillen inclusief een hardhouten tafel, 3 katoen tenten, met 3 overvolle weekend tassen vraag ik me af hoe blij een auto daar van wordt.
Top tip is gelukt! Pffff.... nou morgen nog de dynamische knipperlichten in de spiegels zetten en dan een beetje vertrouwen kweken om de achteruitrijcamera te bestellen en te installeren....Platte kanten aan vijlen of slijpen?
Gleuf voor (slag-) schroevendraaier in zagen?
Wat wij nog wel eens op werk doen is er een inbus bitje dan inslaaniemand een idee hoe dit los te krijgen?
Het is al gelukt en nieuwe bout had ik al van de hoodlifters/gasveren onder de motorkap heb er nu twee en dat werkt perfect!Wat wij nog wel eens op werk doen is er een inbus bitje dan inslaan
Vaak zijn die net even groter en dan met een kleine ringsleutel of dopsleutel (ratel) op bit duwen en draaien.
Maar zou wel zorgen dat je eerst een nieuwe bout hebt
Vijlen en slijpen zou ik als laatste doen omdat de kans dat je uitschiet en je lak beschadigd redelijk aanwezig is...