Van welke optie heb je spijt?

MarcoO2

Forumguru
Eigenlijk maar één: de MDI-aansluiting. Ben er nooit toe gekomen om überhaupt de bijbehorende kabel te kopen en heb 'm nog geen dag gemist.

CDK

Forumguru
Het is dat ze op de EBL standaard zijn, maar ik ben de lichtmetalen velgen niet waard.
Hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet, maar ze raken altijd beschadigd. Geef mij maar wieldoppen.
Gewoon bij uitwijken en parkeren je koppie er bij houden!

MaRco2

Forumguru
*Kinderzitje beugels op passagiersstoel
* iPod aansluiting

Zat er op, heb er niets aan, liever USB.

isonic125

Actief lid
Heb geen opties of je moet de EBL uitvoering als optie zien.
Parkeerassistent hoeft wat mij betreft niet.

Lodewijk

Actief lid
Reservewiel ipv compressorsetje. Nu ligt er een volwaardig wiel in de bodem van de kofferbak alle ruimte weg te nemen

Noord26

Forumguru
Enige optie die wij niet meer zouden nemen (hadden nu weinig keuze als 2e hands, wel 55% goedkoper als een splinternieuwe..) is metallic zwart. Je ziet alle krasjes zo snel, vooral direct na een wasbeurt.

ertromp

Forumguru
Spijt vind ik een zwaar woord maar m'n schakelflippers aan het stuur voor de DSG gebruik ik bijna nooit

Fean

Forumguru
- Safety pakket..de passagiersstoel 250 euro!
- 64gb..DVD blabla; USB is genoeg.
- 1.4 EBL, liever minder opties een 1.8 ABL. Ik ben wel content met de 1.4

- Automatisch inparkeren zit er standaard op... had helemaal niet gehoeven.
- Ik mis de dodehoek in de spiegels

Sparkie

Forumguru
Reservewiel ipv compressorsetje. Nu ligt er een volwaardig wiel in de bodem van de kofferbak alle ruimte weg te nemen
Ik hoop dat je het niet mee zal maken, maar wacht maar als je op een zondagavond in het pikkedonker een keer je velg op een stoprand o.i.d. aan vellen rijd. Je verwisselt sneller je band dan te wachten op een sleepauto die je wegsleept naar een garage waar je pas maandagochtend geholpen kan worden.

Wild Chocolate

Senior Member
Hoewel ik voorstander ben van een reservewiel (heb zelf ook een 195/55 R16 thuiskomer), weet ik uit ervaring dat de ANWB zelf banden op voorraad heeft (in ieder geval in Badhoevedorp), en deze ook buiten openingstijden monteert. Hoeft er ook geen sleepwagen te komen, nemen het wiel mee en vervangen de band, komen vervolgens met wiel terug om te monteren. Band moest uiteraard wel afgerekend worden, kon op het servicecentrum met de PIN.

Als dat geen service is! (daarnaast is het voor hun waarschijnlijk ook gewoon goedkoper dan een sleepwagen buiten kantoortijden).

Bovenaan Onderaan