Herman Janssens
Senior Member
... dat je ze besteld hebt en waarom? En dan hebben we het niet over de extra kosten, maar over het nut ervan.
Gewoon bij uitwijken en parkeren je koppie er bij houden!Het is dat ze op de EBL standaard zijn, maar ik ben de lichtmetalen velgen niet waard.
Hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet, maar ze raken altijd beschadigd. Geef mij maar wieldoppen.
Heeft u die schoonmoeder als optie bij uw O3 besteld? Dat is wel errug dom.Het was een beetje 2 voor de prijs van 1, maar ja, het nut van een schoonmoeder.....?
Ik wil in mijn volgende auto weer mijn Droopy-spiegels terug.Gewoon bij uitwijken en parkeren je koppie er bij houden!
Ik hoop dat je het niet mee zal maken, maar wacht maar als je op een zondagavond in het pikkedonker een keer je velg op een stoprand o.i.d. aan vellen rijd. Je verwisselt sneller je band dan te wachten op een sleepauto die je wegsleept naar een garage waar je pas maandagochtend geholpen kan worden.Reservewiel ipv compressorsetje. Nu ligt er een volwaardig wiel in de bodem van de kofferbak alle ruimte weg te nemen