Skoda liefhebber 1
Forumguru
Bij mij kwam de rode auto in beeld terwijl er niets voor mij reedt.... Bijzonder...
Met wat goede spiegel instellingen mis ik de dode hoek niet, zeker niet als je veel spiegelt tijdens het rijden en dus weet wie, wat en waar rijdt. Natuurlijk kijk ik wel voor de zekerheid altijd even maar met mijn spiegel instelling zie ik wat ik niet meer zie in mijn achteruit altijd in mijn zij spiegel gewoon zorgen dat je achterportieren in je spiegelbeeld vallen met de deurklink redelijk onderin je zicht werkt voor mij goed.Bij Audi had je een anti-dodehoek spiegel. Aan beide kanten was de spiegel zelf ietswat gebogen. Je hoefde dus nooit over de schouder te kijken, zowel links als rechts. Een auto missen was totaal onmogelijk.
Een man weet pas wat ie mist als "ze" er niet is
In aanvulling op eerder posts van mij over de niet echt lekker werkende FA, ook bij mij vandaag ineens een rood display, geen geluidssignaal en ook geen remingreep.Bij mij kwam de rode auto in beeld terwijl er niets voor mij reedt.... Bijzonder...
Misschien is er een groot blad van een boom tegenaan gevlogen.?Bij mij kwam de rode auto in beeld terwijl er niets voor mij reedt.... Bijzonder...
Met wat goede spiegel instellingen mis ik de dode hoek niet, zeker niet als je veel spiegelt tijdens het rijden en dus weet wie, wat en waar rijdt. Natuurlijk kijk ik wel voor de zekerheid altijd even maar met mijn spiegel instelling zie ik wat ik niet meer zie in mijn achteruit altijd in mijn zij spiegel gewoon zorgen dat je achterportieren in je spiegelbeeld vallen met de deurklink redelijk onderin je zicht werkt voor mij goed.
Ik sta zoveel mogelijk links bij het stoplicht en er zijn er maar weinig die mij bijhouden als ik optrek. 1.4 tsi is zeker geen onderdeurtje......
Om precies te zijn: 41,67 meter (ruim binnen de benodigde remafstand van 55,56m ).Rijd eens 100kmph voor 1.5 seconden.. dat zijn aardig wat meters..
Kom dan eens naast mij staan, kan ik nog meer lachen (al die dikke en minder dikke auto's die naast mij staan). Ik ben er nog nooit uitgetrokken, maar heb bijvoorbeeld ook nog niet naast een RS4/6 gestaan bij een verkeerslicht..Ik sta zoveel mogelijk links bij het stoplicht en er zijn er maar weinig die mij bijhouden als ik optrek. 1.4 tsi is zeker geen onderdeurtje......
Kom dan eens naast mij staan, kan ik nog meer lachen (al die dikke en minder dikke auto's die naast mij staan). Ik ben er nog nooit uitgetrokken, maar heb bijvoorbeeld ook nog niet naast een RS4/6 gestaan bij een verkeerslicht..
Standaard Cooper? (S neem ik aan)ik wil het wel proberen hoor...
met m'ne coopert dan
Hoewel ik voorstander ben van een reservewiel (heb zelf ook een 195/55 R16 thuiskomer), weet ik uit ervaring dat de ANWB zelf banden op voorraad heeft (in ieder geval in Badhoevedorp), en deze ook buiten openingstijden monteert. Hoeft er ook geen sleepwagen te komen, nemen het wiel mee en vervangen de band, komen vervolgens met wiel terug om te monteren. Band moest uiteraard wel afgerekend worden, kon op het servicecentrum met de PIN.
Als dat geen service is! (daarnaast is het voor hun waarschijnlijk ook gewoon goedkoper dan een sleepwagen buiten kantoortijden).
Standaard Cooper? (S neem ik aan)