Dat rare trekstangetje wat in de achterklep zit om dicht te trekken is echt niet van deze tijd en ziet er niet uit. Het is net of ze vergeten zijn om een fatsoenlijk handvat in de bekleding van de achterklep op te nemen tijdens het maken van het design. Dan maar zo'n lullig plastic trekstangetje.
Dakrails geen enkel nut... verklaar je nader.Op een combi zitten die er standaard op. Dat heeft inderdaad geen enkel nut.
Voor zover mijn informatie strekt, ziet een hond geen of vrijwel geen kleuren, dus dat veterinair consult kun je je besparen...alleen denk ik dat je met het beestje eens naar de dierenarts moet: hij is waarschijnlijk kleurenblind
Als de dakrails er standaard op zitten, dan was het dus geen optie om wel of niet voor te kiezen.Op een combi zitten die er standaard op. Dat heeft inderdaad geen enkel nut.
Legt u moeder de vrouw af en toe in uw kofferbak dan?Ik moet zeggen dat ik die sluitdildo aan de achterklep erg prettig vind....
Hij zegt dat hij het zelf prettig vindt. Zou hij er zelf in gaan liggen dan? Ehhhh.........Legt u moeder de vrouw af en toe in uw kofferbak dan?
@ kleine heino: ik vind 400 euro voor iets dat je hoogstens 30 keer per jaar gebruikt veel geld en dat trekslangetje doet zijn werk wonderwel: en fiks snok eraan en je hebt hetzelfde resultaat als de elektrische sluiting. Voor vertegenwoordigers is het een andere zaak.