Stevo
Lid
Ik bedoel dit inderdaad sarcastisch ja. Op deze manier optrekken trekt absoluut de aandacht van de politie (en terecht in mijn ogen). En het vreet banden en brandstof. In mijn ogen dus nutteloos, en alleen voor "juppen" die niet weten wat ze met hun geld moeten doen....... Want wees eerlijk, deze optie is alleen voor de duurste auto's (als optie) beschikbaar en zeker niet van nut op veiligheidsgebied. Een "speeltje" dus voor juppen".......
(maar misschien ben ik ook wel te oud voor deze onzin....... Kan ook he?)
Laten we niet heiliger dan de paus zijn.
Dat zo'n start de aandacht van politie zou trekken staat buiten kijf. Maar sportief vertrekken zonder launch control zou dat even goed doen.
Op die manier zelf dat de launch control dat "soepeler" en zonder al te veel drama zal volbrengen.
Dat het banden en brandstof vreet zijn non-argumenten voor het al dan niet graag hebben van die optie. Dan is überhaupt het bezitten van een wagen nonsens want: "het vreet banden en brandstof".
Wat je met "juppen" bedoelt is me een raadsel maar dat kan niet positief bedoeld zijn. Noch minder bij het "argument": ...die niet weten wat met hun geld doen.
Ondertussen heb ik gevonden dat die optie zal aanwezig zijn op de 2.0TSI. Als gekozen opties enkel voor veiligheidsdoeleinden gekozen mogen worden, waar zijn we dan als autoliefhebbers mee bezig?
Anyway, my 2 cents.