RefleCs
Forumguru
@Marcooctavia is die knop echt nodig? Want in principe kan je het ook via de Columbus gewoon instellen. Ik vraag het mij af.
@Marcooctavia is die knop echt nodig? Want in principe kan je het ook via de Columbus gewoon instellen. Ik vraag het mij af.
Tot nu toe is die knop echt nodig.
Als je die knop indrukt komt ook pas de bediening vrij om hem in te stellen op je Columbus.
Marco.
En de benodigde kabels liggen er al? Of moet er nog wat kabels getrokken worden naar bepaalde modules?
Ik weet alleen dat het moeilijk is losse knoppen te bestellen omdat het nu een knoppen reeks is die je besteld.
Hoe het met de bekabeling is dat weet ik niet omdat ik dat nog niet gedaan heb.
Wat ik wel weet dat deze er niet inzit.
Marco.
DCC is niet even een codeer trucje in VCDS maar vergt ook hardware matige zaken zoals aangepaste dempers en een regelmodule en de nodige bekabelingHet is dus verschillend wat je wel en niet kan aanpassen per model van de S3 via VSCD.
Is het een idee om een tabel te maken voor de Active Bussiness, de Ambition Bussiness en de Style Bussines, natuurlijk de L&K niet vergeten.
Ik ga een Ambition Business MY 2017 rijden maar kan niet goed opmaken uit dit topic wat wel en niet kan per model. Ik zou graag bv. DCC ( Dynamic Chasis control) hebben, maar dat zal wel niet gaan omdat er dan ook wel andere hardware nodig zal zijn DENK ik. Kan iemand dat bevestigen?
En, wat kost het als iemand die verstand van VSCD heeft om e.e.a. aan te passen, gaat dat per 'onderdeeltje, of is het alles wat je wilt in 'één behandeling'? Verder wat gebeurd er met je garantie als er iemand iets via VSCD verandert wat niet standaart op een auto zit en je krijgt daarna problemen?
Blijft bij jou het dak/zonwering bewegen als je de auto verlaten hebt, en de deur dicht gooit?Panodak terugroepactie herstellen Dakraam dicht bij Comfort close Dakraam open bij Comfort open.
Ff een PM naar @Antera en je weet het
Blijft bij jou het dak/zonwering bewegen als je de auto verlaten hebt, en de deur dicht gooit?
Dit is bij mij nog niet het geval, @Antera zou er als hij tijd had nog in duiken om te kijken waar het in zat (ook terugroep actie gehad).
Zal het vandaag eens uitproberen.@gdisselkoen zou je dat eens kunnen proberen? ben benieuwd of het bij jou wel werkt, want dat kon bij mij wel voor ik langs de garage moest voor de terugroepactie.