EdK
Forumguru
Ach dat is oud nieuws hoor, wisten we al vanaf moment dat TT op de markt kwam......Nou ja, iedereen heeft natuurlijk het volste recht op zijn eigen afwijkingen...
Ach dat is oud nieuws hoor, wisten we al vanaf moment dat TT op de markt kwam......Nou ja, iedereen heeft natuurlijk het volste recht op zijn eigen afwijkingen...
Het enige wat niet gelukt is om de knipperlichten (oranje) twee keer te laten knipperen bij openen / afsluiten van de auto. Knipperde eerst helemaal niet meer, wel in kunnen stellen dat hij nu één keer knippert.
@Antera nog bedankt voor de hartelijke ontvangst en de aanpassingen!
Twee keer knipperen is standaard. Voor en in de spiegels doet die dat nog steeds. Alleen achter knippert die maar één keerWat is het idee achter dat twee keer knipperen? Hoeveel knippert hij standaard dan?
Dat heb je bij één keer ook wel door, toch?een visuele bevestiging dat je auto op slot of van het slot gaat
Sinds gisteren ben ik trotse eigenaar van mijn vierde superb op rij..
Het is een 2.0tdi combi.
Nu zou ik graag nog wat 'fijnregelen' met een aantal softwarematige mogelijkheden.
Ik heb dit de vorige maal (jaar of 3 geleden) door er tromp (meende ik excuses alvast als ik mis ben met de naam) laten doen met elektrische klep.
Waar zou ik dit mogen doen en wie wil en/of kan dit uitvoeren? Gaat om,denk ik zo te lezen hier, eenvoudige dingetjes: achterlichten bij drl, pano dak kunnen sluiten/openen met sleutel e.d.
Zou fijn zijn en dan neem ik graag direct contact op.
Ik woon vlakbij Heerenveen.
Hoor heel graag.
Tsja @ertromp onze seatrijder.......
Ondanks die afdwaling is hij nog steeds actief hier op forum..... ( afkik verschijnselen )
En hij is nog steeds goed met VCDS
Alleen heeft hij verleden jaar te kennen gegeven dat hij even geen VCDS instellingen meer doet omdat hij
het gewoon te druk heeft om dit er nog bij te kunnen doen....
Maar goed je hebt een Skoda en dit is een wagen waar je met veel plezier lange afstanden in kunt rijden.
Dus maak een mooi ritje naar @Antera , die een beetje de GURU van de VCDS geworden is binnen de VAG gelederen.
Knippert voor nou als achter uit is, en andersom? Lijkt zo in de reflectie, namelijk.Gisteren weer even lopen spelen
Kiezen jullie er bewust voor om het remlicht aan de knipperkant niet mee te laten knipperen? Lijkt mij de duidelijkheid enorm vergroten!Filmpje van hoe de knipperlichten nu werken
De een doet 9 "speeltjes", de ander 8 leuke nieuwigheden dmv VCDS bij @Antera.
Waarom niet alles meteen doen wat mogelijk is?
Quanta Costa?
Tsja @ertromp onze seatrijder.......
Ondanks die afdwaling is hij nog steeds actief hier op forum..... ( afkik verschijnselen )
En hij is nog steeds goed met VCDS
Alleen heeft hij verleden jaar te kennen gegeven dat hij even geen VCDS instellingen meer doet omdat hij
het gewoon te druk heeft om dit er nog bij te kunnen doen....
Maar goed je hebt een Skoda en dit is een wagen waar je met veel plezier lange afstanden in kunt rijden.
Dus maak een mooi ritje naar @Antera , die een beetje de GURU van de VCDS geworden is binnen de VAG gelederen.