Waarom zou je dat eigenlijk willen?hoe kan je dit afzetten zodat enkel de voorkant op drl staat en niet samen met de achterkant?
Dat van de veiligheid snap ik.
Maar hoe kan je dit afzetten zodat enkel de voorkant op drl staat en niet samen met de achterkant?
Aangepaste en vernieuwde lijst
flink lijstje... geen flauw idee wat ik wel of niet heb aan modules en opties. ben benieuwd of ook smart light assist geactiveerd kan worden....heb in ieder geval light assist op mijn S3 L&K (franse import). Met een beetje geluk eind van de week naar de RDW voor de papieren. Wil dan ook graag een keertje langs komen zo eerste week van het nieuwe jaar.
Zou er inwendig ook geen verschil zijn in de koplampunits?Helaas niet later aan te zetten aangezien de koplampen daarvoor niet de juiste besturingsmodule aan board heeft
Zou er inwendig ook geen verschil zijn in de koplampunits?
Dat bedoelde ik dus, ja.Juist wel daar zit namelijk oa die besturingsmodule in in de koplampen met SMA
is het mogelijk om de kleur van de sfeerverlichting in het interieur aan te laten passen aan de drive mode ? bv. comfort en normaal zacht wit, ecomode groen en sportmode en individual in het blauw ?
Bij de 2017 uitvoeringen kleurt de verlichting op GPS locatie...
Dus rij je aan de kust dan zal hij blauw oplichten
Rij je in de bossen dan zal hij groen / bruin oplichten afhankelijk van het seizoen.
En tsja rij je op de wallen te Amsterdam.............hou je deuren op slot dan....
Vraag me af wat er dan gebeurd als je op de Woonboulevard langs de Prénatal rijdt. Wordt het dan lichtblauw of rose in de auto?en niet het zwarte woud in, want dan heb je helemaal geen verlichting meer.
Om en om knipperend, denk ik...lichtblauw of rose