B.Stuurder
Forumguru
Ja: de "sport" modus heeft hetzelfde effect als het "Audi profiel" inschakelen in VCDS voor een snellere gasrespons. Excuus."ja, dit is hetzelfde" of "ja, dit is een extra verkorting"?
Ja: de "sport" modus heeft hetzelfde effect als het "Audi profiel" inschakelen in VCDS voor een snellere gasrespons. Excuus."ja, dit is hetzelfde" of "ja, dit is een extra verkorting"?
ok, tnx!Ja: de "sport" modus heeft hetzelfde effect als het "Audi profiel" inschakelen in VCDS voor een snellere gasrespons. Excuus.
Hmm, wat doet dan eigenlijk de Sport modus in een Audi? Heet die "Porsche profiel" ??Ja: de "sport" modus heeft hetzelfde effect als het "Audi profiel" inschakelen in VCDS voor een snellere gasrespons. Excuus.
mooi... nog twee weekjes wachten. dan ga ik er mee spelenvering wat strakker, sturen wat directer, schakelrespons wat korter.... eigenlijk wat in de dcc optie zit....
DCC heeft alleen maar te maken met de vering en dan nog niet eens de veren maar de dempers. DCC is het direct chassis control. Als je die optie selecteert krijg je de drive mode "cadeau" en daar is de stuurrespons en gaspedaalrespons mee in te stellenvering wat strakker, sturen wat directer, schakelrespons wat korter.... eigenlijk wat in de dcc optie zit....
Nee, dat heeft enkel invloed op de schakelmomenten.gewoon standje s op een automaat dus
Je krijgt helemaal niks kado, dcc is duurder dan drive select, dus het komt gewoon uit je eigen zak.DCC heeft alleen maar te maken met de vering en dan nog niet eens de veren maar de dempers. DCC is het direct chassis control. Als je die optie selecteert krijg je de drive mode "cadeau" en daar is de stuurrespons en gaspedaalrespons mee in te stellen
Vandaar de "" aanhalingstekensJe krijgt helemaal niks kado, dcc is duurder dan drive select, dus het komt gewoon uit je eigen zak.
Ik vind puur de eerste meters de sport stand enkel op de dsg sneller reageren dan dat je heel de auto in sport modus zet. Die laatste heeft dan weer precies meer power vooral + 100 km/u ( of veel sneller)Ja: de "sport" modus heeft hetzelfde effect als het "Audi profiel" inschakelen in VCDS voor een snellere gasrespons. Excuus.
Maar je mag niet sneller op de meeste plaatsenIk vind puur de eerste meters de sport stand enkel op de dsg sneller reageren dan dat je heel de auto in sport modus zet. Die laatste heeft dan weer precies meer power vooral + 100 km/u ( of veel sneller)
Hij telt tot 99,9 uur of 9999,9 km naargelang het eerste bereikt wordt.Iets anders. Bij het overzicht v verbruik als ik klik op lange tijd dan heel soms begint hij terug v 0 km. Dus is al het vorige weg ???? Hoe kan ik dat regelen ?
Maar drive select zonder DCC is op de Superb niet te krijgen, toch?Je krijgt helemaal niks kado, dcc is duurder dan drive select, dus het komt gewoon uit je eigen zak.
Daar heb ik ook stoelverwarmingMoeders zit achterin, net als bij een echte auto met chauffeur.