Jan A
Actief lid
Jawel, hoor! Althans, ik heb dat begin dit jaar toch besteld in België.Maar drive select zonder DCC is op de Superb niet te krijgen, toch?
Jawel, hoor! Althans, ik heb dat begin dit jaar toch besteld in België.Maar drive select zonder DCC is op de Superb niet te krijgen, toch?
Ah, ik zie hem inderdaad in de Belgische configurator staan voor €145,-.Jawel, hoor! Althans, ik heb dat begin dit jaar toch besteld in België.
Mogen wij ook eens een voordeeltje hebben?Ah, ik zie hem inderdaad in de Belgische configurator staan voor €145,-.
In Nederland voor zover ik weet niet mogelijk, alleen in combinatie met DCC.
Da's waar, maar donderdag of vrijdag is dat (voor mij dan toch) eindelijk ten einde!Alleen moet je er wat langer op wachten
Alleen moet je er wat langer op wachten
???moeten wij langer wachten bedoel je??
moeten wij langer wachten bedoel je??
Sorry maar ik snap niets van de vraag of is het een opmerking?Iemand dat weer waarom mijn achterlichten meebrengen met de drl? Geen plaatlicht dat brandt enkel achterlichten?
En de instelling dat de achterlichten meebrengen met de drl niet actief gezet
Iemand die weet waarom mijn achterlichten meebranden met de drl? Kentekenplaatverlichting brandt niet, alleen de achterlichten.Iemand dat weer waarom mijn achterlichten meebrengen met de drl? Geen plaatlicht dat brandt enkel achterlichten?
Iemand die weet waarom mijn achterlichten meebranden met de drl? Kentekenplaatverlichting brandt niet, alleen de achterlichten.
De instelling voor het meebranden van achterlichten met drl is niet aangezet.
Zoiets?
Iemand dat weer waarom mijn achterlichten meebrengen met de drl? Geen plaatlicht dat brandt enkel achterlichten?
...én onder alle andere weersomstandigheden waarbij het even iets donkerder wordt zonder dat de lichtautomaat (of de niet-automatische bestuurder) daar direct op reageert.als je de mist in duikt
Deed ik vroeger ook, maar met de drl tegenwoordig hoeft dat niet meer, zeker als de achterlichten standaard meedoen....én onder alle andere weersomstandigheden waarbij het even iets donkerder wordt zonder dat de lichtautomaat (of de niet-automatische bestuurder) daar direct op reageert.
Voor mij geldt: gewoon altijd, onder alle omstandigheden, áán die hap - ongeacht of ik met dimlicht (meestal) of met DRL (soms) rij.