Ik heb anders een fijne dealer die al heel veel voor me gedaan heeft en waar ik erg tevreden over ben (Noordhoek Den Bosch)De kwaliteit en vooral de service van de Skoda dealers is ver onder de maat vandaar dat dit forum zo levendig is als aanvulling.
En meoders wil nog steeds op die moddervette stoel zitten ????Ik gebruik de verwarming van de passagiersstoel altijd om onderweg, van het werk naar huis, om een kippetje te grillen.
@Antera ben nog even aan het puzzelen welke opties ik bij je wil laten aanpassen.
Wat is het merkbare effect bij het aanpassen van de gas respons (Audi optie) bij een 1.6 TDI dsg?
De sportstand past de reactie tijd aan met de helft. Erg goed merkbaar. Ik pas het aan je rijd daarna weg en mocht je voordat je de snelweg op gaat het toch niet fijn vinden kom je terug. Nog niemand is terug gekomen
Stoelverwarming zo warm dat je er niet meer op blijft zitten
Moeders zit achterin, net als bij een echte auto met chauffeur.En meoders wil nog steeds op die moddervette stoel zitten ????
Indien je af fabriek kiest voor de driving mode select, is dan de gas respons op de mode "sport" gelijk aan het effect van deze aanpassing, of is dit nog een extra verkorting van de reactietijd?De sportstand past de reactie tijd aan met de helft. Erg goed merkbaar. Ik pas het aan je rijd daarna weg en mocht je voordat je de snelweg op gaat het toch niet fijn vinden kom je terug. Nog niemand is terug gekomen
Stoelverwarming zo warm dat je er niet meer op blijft zitten
Hėhė. De warmte moet natuurlijk wel door een een skipak heen
Die vraag heb ik ook al eens beantwoord gekregen: Ja.Indien je af fabriek kiest voor de driving mode select, is dan de gas respons op de mode "sport" gelijk aan het effect van deze aanpassing, of is dit nog een extra verkorting van de reactietijd?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
"ja, dit is hetzelfde" of "ja, dit is een extra verkorting"?Die vraag heb ik ook al eens beantwoord gekregen: Ja.