VCDS mogelijkheden

MrEdge_

Forumguru
De kwaliteit en vooral de service van de Skoda dealers is ver onder de maat vandaar dat dit forum zo levendig is als aanvulling.:mad:
Ik heb anders een fijne dealer die al heel veel voor me gedaan heeft en waar ik erg tevreden over ben :) (Noordhoek Den Bosch)

B.Stuurder

Forumguru
Ik ook tot dusver, Van Beynum in Gouda. Waar ik een aantal andere dealers minder goed vond bevallen, maar dat kan persoonlijk zijn. Ik denk dat het te ver gaat om ze allemaal over 1 kam te scheren.

vleier

Forumguru
@MrEdge_ Mijun schoonvader heeft zijn auto daar ook weg. hij zegt dat Noordhoek ook juist 1 van de weinige is die nog fasoenlijk met hem om gaat. (nu is hij ook wel heel secuur met zijn auto.

Middag

Forumguru
Een zegen dat je in Brabant noordhoek hebt en niet van Mossel.. die hebben het woord arrogant vorm gegeven

@Antera ben nog even aan het puzzelen welke opties ik bij je wil laten aanpassen.

Wat is het merkbare effect bij het aanpassen van de gas respons (Audi optie) bij een 1.6 TDI dsg?

Zit het verschil alleen in de S stand?

En hoeveel warmer kan de stoelverwarming

Verzonden vanaf mijn iPad met BierTalk

Level42

Forumguru
@Antera ben nog even aan het puzzelen welke opties ik bij je wil laten aanpassen.

Wat is het merkbare effect bij het aanpassen van de gas respons (Audi optie) bij een 1.6 TDI dsg?

Dat merk je snel genoeg en ga je geen spijt van krijgen ! :D :D :D

Verschil is in beide standen merkbaar, al geef ik meteen toe dat ik maar heel zelden de S stand gebruik...

De sportstand past de reactie tijd aan met de helft. Erg goed merkbaar. Ik pas het aan je rijd daarna weg en mocht je voordat je de snelweg op gaat het toch niet fijn vinden kom je terug. Nog niemand is terug gekomen :D

Stoelverwarming zo warm dat je er niet meer op blijft zitten

Hėhė. De warmte moet natuurlijk wel door een een skipak heen

Verzonden vanaf mijn iPad met BierTalk

B4r7

Lid
De sportstand past de reactie tijd aan met de helft. Erg goed merkbaar. Ik pas het aan je rijd daarna weg en mocht je voordat je de snelweg op gaat het toch niet fijn vinden kom je terug. Nog niemand is terug gekomen :D

Stoelverwarming zo warm dat je er niet meer op blijft zitten
Indien je af fabriek kiest voor de driving mode select, is dan de gas respons op de mode "sport" gelijk aan het effect van deze aanpassing, of is dit nog een extra verkorting van de reactietijd?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

B.Stuurder

Forumguru
Indien je af fabriek kiest voor de driving mode select, is dan de gas respons op de mode "sport" gelijk aan het effect van deze aanpassing, of is dit nog een extra verkorting van de reactietijd?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Die vraag heb ik ook al eens beantwoord gekregen: Ja.

Bovenaan Onderaan