Ik neem aan dat je reageerde op mijn vraag mbt trailer asssist. zover ik begreep werkt dit via de achteruitrij camera.Helaas heb ik dit nog niet kunnen activeren. Het heeft dan ook rondom sensoren enz nodig omdat dit anders niet werkt en de Superb heeft deze helaas niet
Wat bedoel je met rondom sensoren? De Superb meet wel rondom de auto en heeft aanvullend nog de radar aan beide zijden in de achterbumper. Waar zouden de aanvullende sensoren nog geplaatst moeten worden?Helaas heb ik dit nog niet kunnen activeren. Het heeft dan ook rondom sensoren enz nodig omdat dit anders niet werkt en de Superb heeft deze helaas niet
Dan zou jouw hardware er voor geschikt zijn als je die sensoren in de bumper hebt zitten.
ZAl nog eens erin gaan duiken of ik er wat wijzer van kan worden. Zal eens informeren
Zodra je ja zegt sta ik dezelfde dag nog voor je deurDan zou jouw hardware er voor geschikt zijn als je die sensoren in de bumper hebt zitten.
ZAl nog eens erin gaan duiken of ik er wat wijzer van kan worden. Zal eens informeren
Die optie heb ik ook maar is bedoeld om het koppelen makkelijk te maken, dat is bijna geen kunst in die stand.Ik heb geen trekhaak, maar bij de park assistent wel een icoon wat lijkt op de optie om trailer assistent te starten.
Als ik er op druk gaat de camera in een soort aankoppel stand.
Ik zet het ook hier maar even: https://www.skodaforum.nl/forum/i/iemand-ervaring-met-obdeleven-als-alternatief-voor-vcds.32663/
Iemand ervaring met https://obdeleven.com/ ?
Helaas ben ik tijdens bestel proces de lane assist vergeten. Als ik het topic goed begrijp zou ik deze software matig kunnen activeren?
Dan zou jouw hardware er voor geschikt zijn als je die sensoren in de bumper hebt zitten.
De aanpassing moet simpel zijn die gegevens heb ik al gevonden, alleen moet de juiste camera module geplaatst zijn. Helaas kan ik niet de boel zelf aanpassen, en heb ik ook geen aanhangwagen beschikbaar. Dat wordt pas ergens in de zomer.heb dit gisteren ook even uitgezocht met de auto, die ook alle sensoren en camera heeft... maar van zodra aanhanger gekoppeld is, gaat blind spot en achterste parkeersensoren uit...Kan park assist niet activeren als er aanhanger gekoppeld is...
zou wel super zijn, mocht dat iemand dat aan de praat krijgen :-)
Aansluiten van een fietsdrager, desnoods van de buren, heeft hetzelfde effect.geen aanhangwagen beschikbaar
Zal eens kijken wat er gebeurt als ik er een verloop stekker induw...Aansluiten van een fietsdrager, desnoods van de buren, heeft hetzelfde effect.
Zal eens kijken wat er gebeurt als ik er een verloop stekker induw...