VCDS mogelijkheden

Antera

Donateur
Ik ben even tussendoor op zoek naar een Gloednieuwe S3 met lane assist en verkeers teken herkenning. Mocht iemand deze hebben en een gezellig op de koffie willen komen en mij de standaard mogelijkheden te laten aanpassen zonder bijkomende kosten. Dan mag je je bij mij beste even melden :-)

Superbst

Senior Member
Ik ben even tussendoor op zoek naar een Gloednieuwe S3 met lane assist en verkeers teken herkenning. Mocht iemand deze hebben en een gezellig op de koffie willen komen en mij de standaard mogelijkheden te laten aanpassen zonder bijkomende kosten. Dan mag je je bij mij beste even melden :-)
De mijne wordt waarschijnlijk pas binnen anderhalve maand geleverd (begin mei), maar als je tegen dan nog niemand hebt... :thumbsup:

B.Stuurder

Forumguru
Nee, ik wil alleen een snelle gasrespons zonder steeds zo hoog in de toeren te zitten (dat doet sport modus nl ook..)
Auto in sport stand op de DM, asr uit en moet jij eens zien wat een verschil. Mocht dat niet zo zijn dan klopt er iets niet. Ik rijd ook benzine.

Superbst

Senior Member
Klopt maar ik wil hiermee duidelijk maken dat ik letterlijk een nieuwe wil en niet aan van eind 2017 :-)
Niet één van eind 2016, vermoed ik?
Mja, als gezegd: als je eind april/begin mei nog steeds op zoek bent, dan wordt de mijne namelijk normaliter geleverd...

fl0riz

Lid
Is het ook mogelijk om de lichten wat langer te laten branden bij CH/LH ? Momenteel branden de lichten slechts 10 seconden nadat de auto op slot is gedaan.

Canon-Eye

Forumguru
Is het ook mogelijk om de lichten wat langer te laten branden bij CH/LH
Bij mijn vorige auto (O2C 10/2007) was dat via het Maxidot-menu in te stellen op 10, 20 of 30 seconden.
Dus ik zou de handleiding eens raadplegen - 't zou me verbazen als het zoveel jaar later en zoveel elektronica verder niet meer mogelijk zou zijn om het naar eigen smaak bij te regelen...

Ik heb de obdeleven module binnen en ben voorzichtig aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn. Weet iemand hoe je aan de security code van je auto kan komen? Deze code heb je nodig om zaken vrij te schakelen.

Bovenaan Onderaan