Is het ook mogelijk om de lichten wat langer te laten branden bij CH/LH ? Momenteel branden de lichten slechts 10 seconden nadat de auto op slot is gedaan.
Vraag mij af of ze die afgeven. Er is een tooltje om dit voor Audi te berekenen. Helaas werkt die code niet voor de superb.
Bekijk bijlage 57786
Afgelopen vrijdag eea laten aanpassen. Mijn achterlichten branden nu oa mee wanneer DRL aanstaat in stand 'auto'.
Helaas branden kentekenverlichting en dashverlichting ook mee (zijspiegel licht hebben we wel uit weten te krijgen).
Kan iemand hier mij helpen met deze instelling? Degene bij wie ik alles heb laten aanpassen heeft zelf een Passsat (6) en daar werkt het allemaal net weer even anders.
Misschien belangrijk te vertellen welke auto je hebt dat maakt je vraag beantwoorden een stuk makkelijker.
Marco.
Afgelopen vrijdag eea laten aanpassen. Mijn achterlichten branden nu oa mee wanneer DRL aanstaat in stand 'auto'.
Helaas branden kentekenverlichting en dashverlichting ook mee (zijspiegel licht hebben we wel uit weten te krijgen).
Kan iemand hier mij helpen met deze instelling? Degene bij wie ik alles heb laten aanpassen heeft zelf een Passsat (6) en daar werkt het allemaal net weer even anders.
Jammer. Wilde al vragen waar het knopje zit om door te gaan naar de 350Eeuhhh moet 150 zijn
Niemand die me hier even aan kan helpen?
If you just want rear lights only, it is possible to add additional functions to the rear lights.
I have now tested this, set these 2 adaptations to a value of 'Tagfarlicht' or 'Daytime running light'
(9)-Leuchte23SL HLC10-Lichtfunktion D 23
(9)-Leuchte24SL HRA65-Lichtfunktion D 24
There will not be any sidelights, dash illumination, number plate lights etc. illuminated if done this w
Code:If you just want rear lights only, it is possible to add additional functions to the rear lights. I have now tested this, set these 2 adaptations to a value of 'Tagfarlicht' or 'Daytime running light' (9)-Leuchte23SL HLC10-Lichtfunktion D 23 (9)-Leuchte24SL HRA65-Lichtfunktion D 24 There will not be any sidelights, dash illumination, number plate lights etc. illuminated if done this w
Moet het zelf nog uitproberen, maar lijkt de correcte manier want al op verschillende fora zo tegengekomen.