GoedemiddagJa dat is een beperking van ACC. En dat is na 3 seconden al, niet na 10 zover ik weet.
Het is een samenwerking van ACC en LA. Dus ook beide individuele "seconden" regels zijn van toepassing.
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Nee, dan heb je ergens een foutje gemaakt in de adaptiekanalen of codingBekijk bijlage 67959
Goedemiddag
Ik heb een vraag over lane assist:
- Elke keer als ik mijn auto aanzet, dan moet ik elke keer via het menu “adaptieve rijstrookgeleiding” aanzetten.
Is dat ook zo bij jullie?
@Rayzman bij mij moet ik het elke keer als ik mij auto start handmatig aanzetten ...Nee, dan heb je ergens een foutje gemaakt in de adaptiekanalen of coding
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Dus toch je coding
Ja hoor. Dat kan prima. Je hebt verkeersbordenherkenning genomen, dus je hebt de juiste camera erin. Kan ik prima voor je doen. Dan heb je ook gelijk file assistent (TJA) erbijEven een vraag. Ik heb een S3 Ambition Bus. in bestelling staan met als extra opties o.a. ACC met front assist en verkeersbordherkenning. (in het tech pakket)
Is het met deze opties mogelijk om naderhand Lane Assist en Grootlicht Assist aan te laten zetten?
Ja hoor. Dat kan prima. Je hebt verkeersbordenherkenning genomen, dus je hebt de juiste camera erin. Kan ik prima voor je doen. Dan heb je ook gelijk file assistent (TJA) erbij
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag
File assistent werkt ook op een handbak. Wat het eigenlijk is, is dat je Lane Assist onder de 65km/u ook aan kan.Klinkt goed... Voor file assist is het wellicht noodzakelijk om een DSG te hebben? Ik heb namelijk een handbak in order staan.
Helder! Is er ergens een overzicht van alle mogelijkheden om achteraf te programmeren? Denk dat ik dan even een keer een VCDS sessie moet plannen als ik de auto heb. (wat nog wel even zal duren)
Ga je hiermee trouwens in "problemen" komen als de auto voor onderhoud bij de dealer is? Overschrijven van features door updates bijvoorbeeld. (auto is zakelijk en wil hierdoor wel volgens de regels blijven spelen)
Lane assist, Emergency Assist, Grootlichtassistent en afhankelijk van je softwareversie dan ook traffic jam assistRainesh wat is mogelijk qua programmering als je verkeersbordherkenning hebt? Rij een clever edition met DSG
@Rainesh ik heb een Kodiaq met een handbak en zowel lane assist en ACC. Voor mijn gevoel heb ik de werking van file assistent nog niet eerder opgemerkt. Of is het alleen bij een S3?File assistent werkt ook op een handbak. Wat het eigenlijk is, is dat je Lane Assist onder de 65km/u ook aan kan.
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag