Heeft iemand al uitgevonden of de kleuren van de led sfeerverlichting kunnen worden aangepast? Volgens de folder is het beperkt tot warm-wit, groen en blauw. In de Seat Leon is het wit en rood, maar daar is het al gelukt om via vagcom andere kleuren in te stellen.
idd kan je de kleuren aanpassen. Wel goed opletten welke code je waar zetIn mijn Superb is het VCDS mogelijk om de kleuren te personaliseren. Ik wil ook wel voor je kijken of het bij jou ook kan. Laat maar weten als je een keer in de buurt bent van Lelystad.
@Rainesh weet het zeker, kan het met een Leon ook?
Ja hoor geen probleem.Hallo beste forumleden,
Ik vroeg me af of iemand lane assist aan de praat heeft gekregen op een 2018 model met verkeersbordenherkenning.
Rij maar langs. Heb het vorige week nog gedaan.Ik heb dit namelijk bij iemand laten doen en die kreeg lane assist niet geactiveerd. Grootlicht assistent activeren was wel gelukt.
Ook bij een collega van me uit Maastricht is dit niet gelukt. Onze auto's zijn beide SIII uit februari 2018.
Ik heb dit namelijk bij iemand laten doen en die kreeg lane assist niet geactiveerd. Grootlicht assistent activeren was wel gelukt.
Ook bij een collega van me uit Maastricht is dit niet gelukt. Onze auto's zijn beide SIII uit februari 2018.
Voorburg hahaWaar zit je precies?
Dat kan niet. Veiligheidsmaatregel dat het na x aantal seconden uitgaat.@xplain en & @Rainesh
Ik heb zojuist met succes LA geactiveerd, hoe weet ik of ik TJA heb?
2de vraag is:
Ik heb LA ingesteld en waarschuwingssterkte op laag staan.
Na ongeveer 25 seconden geeft die aan neem het stuur over en dan laat die lane assist los.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat die constant overneemt?