s_janssen
Actief lid
Ik ken het probleem maar heb hem nog nooit op mijn hoofd gehad. Hij piept toch?
Wel al een paar keer per ongeluk het sluiten gestopt bij het weglopen.
De piepjes zijn uitgezet.
Ik ken het probleem maar heb hem nog nooit op mijn hoofd gehad. Hij piept toch?
Wel al een paar keer per ongeluk het sluiten gestopt bij het weglopen.
Sluit hij ook met virtual pedal...? Nooit gemerkt (maar ook nooit geprobeerd). Toch eens even checken dan maar. Ben dol op onnodige gadgets
Vanaf MY17 zit het er op. Ik heb het ook niet met een auto van feb 2016.Ik heb mj2016.
Ik heb ondertussen Easy Open in het menu maar uitgezet, zodat de klep niet meer per ongeluk dicht kan gaan. Maar helaas gaat hij nu ook niet meer open met het voetje. Dan maar zonder Virtual Pedal....Weet iemand of het mogelijk is om virtual pedal uit te schakelen voor het sluiten van de klep? Voor openen werkt het prima, maar ik inmiddels drie keer de klep op mijn hoofd gehad door onbedoeld sluiten via virtual pedal.
Bij een octavia 2 is dat niet mogelijk.is het mogelijk om de snelheid te verhogen van 40km/p naar 60km/p met de bochtenverlichting??
is het mogelijk om de snelheid te verhogen van 40km/p naar 60km/p met de bochtenverlichting??
Beste Antera,
Ik rijd een Superb ambition business my2017 met dubbele SDkaart lezer en zonder DVD speler, krijg jij het voor elkaar dat ik video's kan kijken op mijn scherm vanaf een SD kaart/USB stick?
Ik kan dit helaas niet regelen voor je. Je moet standaard als dit door het systeem worden ondersteund video's kunnen kijken bij stilstand. welke formaat het systeem eventueel accepteerd weet ik helaas niet en kan ik zelf niet testen wegens geen eigen auto met dit systeem zonder DVD speler
@AnteraWeet iemand of het mogelijk is om via VCDS in te stellen bij hoeveel graden stuuruitslag de cornering lights aan gaan? Ik vind ze echt veel te snel aan gaan.
Als dit niet mogelijk is, wellicht in te stellen dat ze alleen aangaan bij het knipperlicht en dus niet via stuursensor?
Wat maakt het uit? Of moet jij betalen voor iedere minuut dat je ze gebruikt?Weet iemand of het mogelijk is om via VCDS in te stellen bij hoeveel graden stuuruitslag de cornering lights aan gaan? Ik vind ze echt veel te snel aan gaan.
Als dit niet mogelijk is, wellicht in te stellen dat ze alleen aangaan bij het knipperlicht en dus niet via stuursensor?