Japanese Power
Donateur
Hoeft ook niet. Maar bij ons wordt er niet gereden voordat de gordels vastzitten.Dat zou ik je wel kunnen vertellen, maar dat doe ik (lekker!) niet
Bij al onze kinderen al van jongs af aan gewend mee gemaakt.
Hoeft ook niet. Maar bij ons wordt er niet gereden voordat de gordels vastzitten.Dat zou ik je wel kunnen vertellen, maar dat doe ik (lekker!) niet
Bij mij hetzelfde hoor, echt irritant in het begin, maar het went. Autohold uitzetten werkt inderdaad niet.
Als de sleutel aangemeld is kan je ook die apart koppelen idd.Goed gewerkt @Antera , daar kom ik binnenkort graag een keer voor langs! Was een van de opties die ik miste op mijn S3, snapte al niet dat dat nietbgewoon standaard geactiveerd was.
Stel dat ik een derde sleutel bestel bij Skoda, werkt het dan voor alledrie de sleutels apart? (Ivm dochter die de LED strips altijd op roze zet...)
Ik stuur je vandaag of morgen wel even een appje voor een afspraak.
Als de superb wel een camera heeft ( verkeersbordherkenning) kan lane assist gewoon geactiveerd worden net als grootlicht assistent. Dit is te herkennen aan de mooie grote vierkant bak tegen de voorruit achter je spiegel en langs de buiten kant een driehoekje waar de camera in zit.
Je bent altijd welkom. App of bel me voor vragen of een afspraak
Kan je eigenlijk ergens zien hoeveel sleutels er aangemeld zijn op je auto?
Is bekend of iemand in Limburg VCDS coderingen kan aanpassen zoals hier besproken.
Voor de liefhebbers hier een filmpje van het achteraf activeren van de Personalisatie optie in de menu van de Superb 3 waarbij je dus de sleutels met hun eigen instellingen en profiel kan instellen. Handig als je er 2 sleutels gebruikt worden voor 2 verschillende berijders. Mocht je een 3de sleutel hebben dan kan ook die gekoppeld worden.
dit kan je instellen in je menu. Omdat het standaard zonder foto picto's is
Ik moet helaas even zelf zoeken aangezien ik dit pas ook bij een klant had en konden we dit ergens in de instellingen wijzigen na wat zoeken. En helaas geen mib2 ter beschikking. maar meen iets met raster of .... instelling