Maakt niet uit. Gisteren op een S3 met Amundsen gedaan.
Mocht het nog nodig zijn om e.e.a te testen dan ben ik beschikbaar.
Vanwege werk is Breda voor mij iets gunstiger. Rij vaker die kant op
Was die surround, los van Canton, ooit een optie op een Superb dan? Nooit zien staan op de optielijst destijds in 2017...
Er zijn auto's die het wel hebben waar en waarom sommige wel en andere niet is lastig te zeggen nog. V.A.G. is goed in veranderen
Nee maar wel aanwezig op andere modellen. De navi units zijn hetzelfde dus feature activatie is gewoon mogelijk.Mooi, maar was niet de vraag
Was die surround, los van Canton, überhaupt ooit een betalende optie?
Zover ik weet niet. Op Audi ook getest en werkt niet.Werkt dit ook op VW Modellen?
1) neeweet iemand of het mogelijk is om de afstand die de acc laat , kleiner te maken ? ik vind deze nogal ver (op de dichtste stand) en is het mogelijk om aanpassingen te doen aan het digtale dashboard ?
Dat is helaas niet aanpasbaar mits er andere software ingezet zou kunnen worden, maar dit is niet simpel. Sommige tellers kan wel wat van de lay-out gewijzigd worden mits de teller dit ondersteund. Staan wat voorbeelden op me YouTube account vanAls men een custom weergave wilt bvb is het niet mogelijk om de snelheid in het midden van de teller te plaatsen, hoogte, acceleratie, radio, alles wat je wilt , maar geen snelheid
We zijn ermee bezig maar ik vermoed firmware versie.@Antera Dank.
Aanpassing van de gasresponse en stuurbekrachtiging hebben er er een andere auto van gemaakt.
Stuk meer plezier om de boot nu eens de bocht in te smijten.
En dat met een lekker surround muziekje. Ik blijf volgen om te kijken of jij en @Rainesh er achter komen waarom er verschil tussen verschillende auto’s is met virtual sub en surround.