Man naar mijn hart dus…wel een saai forum hier hoor wat dat betreft..
Ja,ik ben ook bang dat 20” met zo een minimale verlaging niet echt mooi tot zijn recht gaat komen. (245/35 gaat waarschijnlijk niet eens goed passen onder de superb)
20” vraagt wel om een goede verlaging anders word het net een auto op van die karrenwielen. Ik vind het op de foto van de 7-serie ook geen gezicht, de bodemvrijheid word veel te hoog. Met 3cm verlaging zou ik niet groter gaan als 19” en dan zou ik zelfs nog eerder voor een 235/35/19 band kiezen dan een 225/35/19. Dat vult de wielkast net ff wat mooier.
Het is zeker een mooi wiel vooral door de eenvoud, maar ik vind het persoonlijk geen gezicht met maar -3cm veren! Hij schreeuwt om een verdere verlaging, de bodemvrijheid vind ik nu veel te hoog!Deze morgen de velgen voor een gek bod gaan ophalen en al eens 1 kant gepast.
Met schroefkit en plat zal het idd pak vetter zijn maar vind het zo nog heel goed meevallen.
8.5x20
245 30 20
Et 38 dus de band komt vooraan een klein beetje voorbij de wielkas naargelang hoe je kijkt. Dinsdag eens gaan informeren of ze paar mm afgedraaid kunnen worden richting et42 ofzo. Zijn kwalitatief goede velgen dus normaal wel sterk genoeg.
Kosten nieuw 2565 euro blijkbaar
Andere optie is om eventueel een 235 30 20 te leggen vooraan.
Op de Rial Lugano lag een 235 35 19, was et40 en kwam nog binnen de wielkas...