cvegreen
Forumguru
Enne, toch eens naar de dealer met al die lampjes aan op je dashboard
Nee hoor , ik hou van lichtjes . Daarom vind ik de kerstperiode ook de mooiste periode van het jaar . :baby012:
Enne, toch eens naar de dealer met al die lampjes aan op je dashboard
Maar voordat je naar de dealer gaat toch maar ff tanken :winkie:
Ja dat lichtje zie ik niet graag branden met de huidige brandstofprijzen van tegenwoordig. (lol) :crazy::1761:
Is totaal niet schadelijk voor de moter.Na de laatste keer tanken een verbuik van 3.6 liter! :worshippy:
En wel ff eerlijk blijven: Er zaten dit keer nauwelijks stadsritten en autobaanritten bij. Maar ook: vaak 5 à 8 km meer op de teller dan de plaatselijk toegestane snelheid. (Alleen als de verkeerssituatie dat toeliet natuurlijk.)Wat in de praktijk aardig overeenkomt met de werkelijke snelheid. En ook zonder aircogebruik, en met de ramen dicht.
Ik vraag me verder wel af of het gezond is voor de motor: 50 in 5 doet hij zonder protest, maar vervuilt de motor van binnen niet met al zulke laagtoerige ritten?
Dus Fabia , zou mij er niet meteen zorgen over maken , enkel misschien dat je wat power zal moeten missen omdat je van een 1.4 naar een 1.2 motor gaat en ik denk dat dit toch snel een 40pk scheelt en dat voel je zeker en vast. maar tergend traag is mijn F1 niet te noemen.