Verhogen van de vloer

joergarms

Senior Member
Op die manier is het best mooi weg te werken en hou je echt wel wat ruimte over.
@ Red Devil, nu weet je wat je te doen staat!!

Red Devil

Actief lid
ik zit idd nog wel te denken om er nog wat leuks mee te doen.. maar wil het allemaal zo ver mogelijk weg werken..
dus ik zal nog is ff kijken of ik nog wat leuks kan verzinnen..
kheb namelijk nog een 30cm rode NEON buis over uit de PC:2133:

Sportline

Senior Member
Rode neon kun je misschien achter het gaas doen waar de stof waarschijnlijk over heen komt. Als het niet te dikke stof is kun je als het goed is in het donker een rode gloed door de stof krijgen. Anders zou ik het niet zo weten.

red devil mijn idee beetje dieven he die ik in spijkernisse heb gezegt :tongue:
maakt niet uit hoor hoop dat het mooi word ben er zelf ook al mee bezig maar,
je versterker heeft niet zo veel koeling nodig als je als bovenste plaat een geperforeerde plaat neemt.
kan je je sub hemaal weg bouwen zo dat je hem helemaal niet ziet en de versterker ook en die krijgt dan ook nog genoeg lucht dus oplossing :)

gr jeroen

Red Devil

Actief lid
ik was gisteren even bij iemand op visite, en die houd ook wel van auto's / tunen..
die had al wel vaker wat kisten gebouwt voor in de auto, en die bood mij aan om mij te helpen met het verhogen van de vloer met daarin de sub+versterker verwerkt.

ik weet nog niet echt wanneer ik er aan ga beginnen, maar dat zal deze maand 'hoop ik' nog zijn, wil het proberen op een zaterdag en zondag te doen, en een heel eind te kunnen komen.

De rest van de week werk ik tegen woordig:) is wel ff wennen hoor van 8 tot 5.. haha:)

Sportline

Senior Member
De rest van de week werk ik tegen woordig:) is wel ff wennen hoor van 8 tot 5.. haha:)
haha ik werk juist van 5 tot 8 :) Je hebt het eigenlijk wel beter voor elkaar.

succes met het maken van de dubbele vloer. Maak je ook tijdens het maken van de vloer foto's?

Red Devil

Actief lid
succes met het maken van de dubbele vloer. Maak je ook tijdens het maken van de vloer foto's?

Ja het is wel de bedoeling om er dan foto's van te maken.. lijkt me wel leuk jah.. heb ik bij mn hoedenplank ook gedaan..
dus als ik het niet vergeet ga ik dat doen, en die komen hier uiteraard ook te staan!

Sportline

Senior Member
ja klopt, meestal rond een uur of 4 a 5 beginnen tot savonds 6 a 7 uur. Lijkt veel maar ik weet niet anders. Het is maar net wat je leuk vind. Ik vind het leuk om op de weg te rijden en veel uur maken dan 8 uur achter een beeldscherm zitten, lijkt me niks. Maar wat ik al zei, het is maar net wat je gewend bent.

Red Devil

Actief lid
Beste lezers

Ik ga jullie teleur stellen.. het verhogen van de vloer gaat niet door!!!:(

In plaats van de vloer te verhogen om meer ruimte te krijgen, gaat deze installatie er helemaal uit!
MAARRRRR.... daarvoor in de plaat komt er heel wat anders terug in de plaats, iets wat mn hele kofferbak in beslag neemt volgens mij:ahum:
Dan hoef ik me niet meer af te vragen of iets in de kofferbak past, want dat past dan gewoon niet!

Kzal even een omschrijving neer zetten van wat er in geplaatst gaat worden!

Amplifiër
Earthquake T2000W/4

Woofer
Rockford Fosgate Punch P1L-112

Hoedenplank speakers
Power Acoestic PR-694

Dit is echt heel wat anders als wat ik van plan was.. maar dit gaat zeeeeer zeker 10x beter klinken:680:

Volgende week zaterdag word alles ingebouwt, ik heb ook nog 4 platen bitumen er bij gekregen van 5 mm dik, dit moet ik er zelf nog even in zien te plaatsen..:grin:

Sportline

Senior Member
Dat is idd zeker iets anders maar het zal qua geluid denk ik wel velemaler beter zijn. Nu nog inbouwen en dan spelen maar! Ik wens je zowiezo veel succes toe en ik zal alles met de meeting wel gaan bewonderen. Bij de tweede meeting (als die komt) dan wil ik men kofferbak af hebben met een dubbele bodem enz enz maar dan komt nog. Eerst men achterklep.

Red Devil

Actief lid
jah denkje! het word wel ingebouwd voor me, dus dat moet zeker goed komen, en bij de meeting zul je mij wel horen idd;) kben ook wel benieuwt naar jouw project dan:tongue:

Okki

Donateur
Als je nou dwarsfluit gaat spelen in plaats van tenorsax (zelfde applicatuur) dan heb je gelijk geen last meer van ruimtegebrek.

Waar toeter je trouwens (niet met de auto natuurlijk)?

Red Devil

Actief lid
wat heb je voorin zitten aan speaker ?
Komen deze op een eigen versterker ?

Voorin heb ik nog de standaard speakers zitten, deze zijn onversterkt, maar deze klinken echt bijzonder goed:680:
misschien dat deze in de loop van de tijd ook vervangen gaan worden, hier zullen dan ook Power Akoestic speakers in komen.

Als je nou dwarsfluit gaat spelen in plaats van tenorsax (zelfde applicatuur) dan heb je gelijk geen last meer van ruimtegebrek.

Waar toeter je trouwens (niet met de auto natuurlijk)?

Ik zal noooit never niet dwarsfluit gaan spelen.. Het leuke is nog... Ik wil bariton sax gaan spelen!:D die koffer is volgens mij net zo breed als de auto zelf;)

Ik 'toeter' bij de scheepjeswolharmonie in veenendaal, doen mee aan diversen optredens (taptoe's, corsos, streetparade's, concert) en sinds vorig jaar is de kapel ook weer terug, waar ik nu ook bij zit:yeah:

Red Devil

Actief lid
Ik heb bij de aankoop van de install ook nog 4 dempings matten van bitumen er bij gekregen, deze zijn 5mm dik en de afmeting is 50x50cm.. deze moet ik er zelf inzetten, omdat dat voor hun veel werk was, en dan zou het nog meer kosten..
heef iemand enig idee hoe of de bekleding in de kofferbak er gemakkelijk uit tehalen is?

Bovenaan Onderaan