Verhogen van de vloer

Gieliovd

Forumguru
Feli nog jongen! Je wordt ook nog eens oud.

Leuk dat je lekker bezig bent met je auto. Dus die ringen kun je wel degelijk krijgen. Er is al eens een topic langsgekomen over speakers uitboren, popnagelen etc. etc....

Foto's he!

Red Devil

Actief lid
Feli nog jongen! Je wordt ook nog eens oud.

Leuk dat je lekker bezig bent met je auto. Dus die ringen kun je wel degelijk krijgen. Er is al eens een topic langsgekomen over speakers uitboren, popnagelen etc. etc....

Foto's he!
haha.. dankje!!

jah dat uitboren ging nog wel! met goed gereedschap kom je een heel eind;)
foto's komen er idd nog aan!

octaviabas

Senior Member
top.. alleen het ervoor naar assen rijden.. naja , beter als wachten.

*zit te wachten tot de auto klaar is bij de spuiter, dan eindelijk "even"de voorspeakers inbouwen en de koffer afwerken

Red Devil

Actief lid
top.. alleen het ervoor naar assen rijden.. naja , beter als wachten.

*zit te wachten tot de auto klaar is bij de spuiter, dan eindelijk "even"de voorspeakers inbouwen en de koffer afwerken

er voor naar assen rijden was niet zo een probleem hoor, ik was dit hele weekend bij mn pa.. en die woont in gasteren, was 20 min rijden naar assen, en echt de perfecte service daar.. als ik weer wat nodig heb qua audio/tuning, ga ik weer daar heen!!!

haha en 'even' de speakers vervangen dacht ik ook:1884: bij mij ging de 2e deur VELE malen sneller.. daar was ik met een uurtje mee klaar:tongue: met de 1e deur heb ik heel wat langer over gedaan!

ik ga er vanavond aan beginen aan het verhogen van mijn vloer.
het is weer mooi weer dus we kunnen weer lekker buiten klussen,

zal ondertussen wel wat foto's maken van hoe ik het maak dan,
dan gaan we binnen kort maar meteen ander hoedeplank speakers en miss wel andere sub halen maar ik vind deze sub eigelijk wel aardig klinken alleen mijn hoedeplank speakers trekken het vermogen van mijn versterker niet.

heb net een embleemloze gril besteld van milotec nu nog een verlaging set van weitec.

zijn we alweer aardig opweg van de week 6000 K xenon in bouwen en wil binnen kort nog een setje H3 6000k xenon hebben voor groot licht.

gr jeroen

ik ga er vanavond aan beginen aan het verhogen van mijn vloer.
het is weer mooi weer dus we kunnen weer lekker buiten klussen,

zal ondertussen wel wat foto's maken van hoe ik het maak dan,
dan gaan we binnen kort maar meteen ander hoedeplank speakers en miss wel andere sub halen maar ik vind deze sub eigelijk wel aardig klinken alleen mijn hoedeplank speakers trekken het vermogen van mijn versterker niet.

heb net een embleemloze gril besteld van milotec nu nog een verlaging set van weitec.

zijn we alweer aardig opweg van de week 6000 K xenon in bouwen en wil binnen kort nog een setje H3 6000k xenon hebben voor groot licht.

gr jeroen

valt mee toch ? 6000 K / 8000 K /10.000 K / 12.000 K heb je hoe hoger de waarde hoe blauwer het licht 12.000 K is net paars.

maar dat even als achter grond info,

xenon zit er in ziet er wel weer strak uit zal vande week savonds even foto's maken buiten morgen eerst even hout halen dan gaan we daar weer mee veder.

gr jeroen

EdK

Forumguru
valt mee toch ? 6000 K / 8000 K /10.000 K / 12.000 K heb je hoe hoger de waarde hoe blauwer het licht 12.000 K is net paars.

maar dat even als achter grond info,

xenon zit er in ziet er wel weer strak uit zal vande week savonds even foto's maken buiten morgen eerst even hout halen dan gaan we daar weer mee veder.

gr jeroen

Ben bang dat je op cursus moet want de K waardens waar jij over praat zijn echt geen kleur waardens maar zijn lichtsterkte waardens !!

octaviabas

Senior Member
officieel misschien wel. maar voor de "leken"

De kleur van het xenon licht is afhankelijk van het gas waarmee de xenonlamp gevuld is. Deze wordt uitgedrukt in een zogenaamde K-waarde (Kelvin) of licht-temperatuur. Deze licht temperatuur is meestal van 6000k tot 12.000K. Hierin varrieert de kleur van het licht van wit naar paars. De standaard Xenon-conversie sets is met 6000K temperatuurkleur. Andere kleuren kunnen natuurlijk ook geleverd worden.

Zo wordt het meestal beschreven

Gieliovd

Forumguru
Het is dus de kleurtemperatuur inderdaad.

Ik vergiste mij in de standaard van 6500K daarom zei ik dat 6000 een vreemde waarde was in mijn optiek.

Dit is gewoon het mooiste, ga je hoger wordt het paars en dan zie je meteen dat het een cheap ass aftermarket kitje is.

Bovenaan Onderaan