Volgens mij heeft mijn Ambition BL dit ookVolgens mij alleen de EB....
Je kunt zien dat de verlichting aanstaat omdat de 'auto' letters gaan branden en het 'dimlicht' lampje ook gaat branden. Daarnaast gaat je binnenverlichting (groene knopjes) ook branden.Ligt het trouwens aan mij of is in de auto niet te zien welke verlichting brandt als de schakelaar in de auto-stand staat? Bij mij gaat bijvoorbeeld geen lampje op het dashboard branden als het dimlicht wordt ingeschakeld als het donker begint te worden..
Met die redenatie: een biseksuele vrouw is niet één, maar twee vrouwenDat lijkt mij toch niet zo moeilijk te begrijpen:
Voordat ik mij hierin verdiept heb, was ik in de veronderstelling dat Bi-xenon betekende dat er 2 xenonlampen gebruikt werden. Ik werd hierdoor dus: "op het verkeerde been gezet"
Kan je vertellen waar deze te koop zijn in Italië?Ik heb in Italië de H15 55/15watt xenon look 4300k halogeen lampen besteld. Ik zal foto's plaatsen zodra ze binnen zijn en van voor en na het plaatsen. Ben benieuwd, deze lampen zijn alleen daar te bestellen dus ik hoop dat het waar is wat er wordt beweerd.