Verlichting soorten Octavia III

The-Spawn

Nieuw lid
Hebben alle modellen/uitvoeringen van de O3 instap verlichting vanuit de spiegels? Of zit daar nog verschil in...

Op de belgische Skoda-site wordt instapverlichting in één zin genoemd met de functies automatisch inklappen en dimmen van de buitenspiegels. Dit is in België geïntegreerd in het Pack Comfort.

Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat Skoda dan ook nog een set spiegels levert mét dim-functie en automatisch inklappen, maar zónder instapverlichting.

Pack comfort: Verwarmbare zetels vooraan • Mistlichten vooraan met bochtverlichting • Elektrische inklapbare buitenspiegels met automatische dimfuntie en instapverlichting •

The-Spawn

Nieuw lid
Ik heb gisteren een ABL gezien bij de dealer waar dit ook aanwezig was en werkte.

Kan het zijn dat het bij de "Lichtassistent met Coming Home, Leaving Home en tunnellicht" functie zit?

Luke

Forumguru
@skodaliefhebber1 : Op de foto's die je hebt gepost in het begin van dit topic zag ik dat je bergvakje achter de versnellingspook ook verlicht is. Is dat standaard zo? In mijn huidige greenline vind ik het een enorm gemis. En blijkbaar is een lichtje daar enkel mogelijk mits je het rokerspack neemt en dus een asbak hebt (minder plaats om te benutten als bergruimte).

The-Spawn

Nieuw lid
Ik ben het eens dat het voor onveilige situaties kan zorgen (vooral bij merken waar dashboard verlichting ook direct aan staat), daarom ben ik voornemens om mijn dealer te vragen dat ze via VAGCOM de achterlichten tegelijk aan laten gaan met DRL.

Ik heb nog geen reactie of men dit ook wil doen.
*zo wil ik ook het aantal comfort knipperen verhoogd hebben naar 5x (ipv 3x)

res-q

Senior Member
Ligt het trouwens aan mij of is in de auto niet te zien welke verlichting brandt als de schakelaar in de auto-stand staat? Bij mij gaat bijvoorbeeld geen lampje op het dashboard branden als het dimlicht wordt ingeschakeld als het donker begint te worden..

Ligt het trouwens aan mij of is in de auto niet te zien welke verlichting brandt als de schakelaar in de auto-stand staat? Bij mij gaat bijvoorbeeld geen lampje op het dashboard branden als het dimlicht wordt ingeschakeld als het donker begint te worden..
Je kunt zien dat de verlichting aanstaat omdat de 'auto' letters gaan branden en het 'dimlicht' lampje ook gaat branden. Daarnaast gaat je binnenverlichting (groene knopjes) ook branden.

Wesly

Senior Member
Ik heb in Italië de H15 55/15watt xenon look 4300k halogeen lampen besteld. Ik zal foto's plaatsen zodra ze binnen zijn en van voor en na het plaatsen. Ben benieuwd, deze lampen zijn alleen daar te bestellen dus ik hoop dat het waar is wat er wordt beweerd.

joslia

Nieuw lid
Ik heb in Italië de H15 55/15watt xenon look 4300k halogeen lampen besteld. Ik zal foto's plaatsen zodra ze binnen zijn en van voor en na het plaatsen. Ben benieuwd, deze lampen zijn alleen daar te bestellen dus ik hoop dat het waar is wat er wordt beweerd.
Kan je vertellen waar deze te koop zijn in Italië?

Bovenaan Onderaan