Verlichting soorten Octavia III

Wesly

Senior Member
Heb je deze inmiddels in de koplampen zitten? Zo ja, bevalt het en ziet het er goed uit? Helder wit?
Ik heb deze inmiddels in de units zitten en ze geven dezelfde lichtkleur als de Philips Extreme Blue Vision, ik ben erg content.

cali05

Forumguru
Ik heb een ABL met gewone koplampen en zou graag de units van de EBL erin hebben. Kan dat zomaar? waar te krijgen en tegen welke kosten? Ik heb geen zin in gesleutel met aftermarket bi-xenonsets.

tha a

Senior Member
T zou op zich wel kunnen maar t zal een duur geintje worden...
Er zitten op de achteras nl ook sensoren die ervoor zorgen dat je xenons automatisch omhoog en omlaag gaan om ervoor te zorgen dat je je tegenligger niet verblind. Ook zijn koplampsproeiers een verplicht item: deze zitten niet op een ABL.
Denk dat t dus wel kan maar financieel niet te doen is.

Wesly

Senior Member
De unit heb ik een keertje ergens gezien voor een 600 euro per stuk, ga er vanuit dat dit zonder de lampen/bedrading en elektronica is. Al met al dus niet te doen gewoon.

Ik zou eens navraag doen bij retrofitlab, hier kunnen ze mooie lenzen met aftermarket pilot xenon oid voor je inbouwen

Wesly

Senior Member
Mirror down lights van Superskoda gemonteerd:

8y3a4yba.jpg

serum

Forumguru
Okay, klinkt goed. :) (hopelijk zijn ze consequent) Heb je ook de 2 ledjes in het interieur, midden bovenin de hemel?

Wesly

Senior Member
Heb ik ook, maar die heb ik zelf gemonteerd dmv de hemelverlichting van de elegance zelf aan te schaffen

The-Spawn

Nieuw lid
Mirror down lights van Superskoda gemonteerd: [foto]

Ziet er goed uit en staat ook zeker op mijn verlanglijstje! Dit noem ik Simple Clever :)
Hoe lastig is het vervangen van deze lampjes?

Ik krijg morgen mijn O3 Greenline BL en heb al andere lichtjes voor in de kofferruimte gekocht omdat ik daar ook graag genoeg licht aanwezig heb. Dat is 5sec werk aan beide kanten heb ik begrepen.

blauwkeut

Forumguru
Pastte het zonder aanpassingswerken? Meen ergens gelezen te hebben dat er ergens een stukje plastic in de weg zat dat 'weggedremeld' moest worden?

Wesly

Senior Member
Pastte het zonder aanpassingswerken? Meen ergens gelezen te hebben dat er ergens een stukje plastic in de weg zat dat 'weggedremeld' moest worden?
Inderdaad er moet een stukje plastic weggesneden worden. Gewoon met een stanley mesje gedaan.

paulus474

Senior Member
Dit is alleen het licht vd twee lampjes aan iedere kant van de kofferbak. De originele er simpelweg uitwippen, los klikken, de nieuwe erop en dan weer terug stoppen. Klaar... Super eenvoudig. Net boodschappen wezen doen en wat een bak licht!!!! Echt top!!! Een aanrader en de €36,- meer dan waard!!!!
Heb de lichtset voor de kofferbak ook net besteld.
Ben benieuwd...!

Bovenaan Onderaan