In mijn instructieboekje staat:
gedownload Nederlands instructieboekje heb met de volgende code:
Návod k obsluze
Yeti holandsky 05.10
S90.5610.03.32
5L0 012 003 CF
.
Misschien lees ik het verkeerd, maar hierbij pagina 241 van het genoemde instructieboekje:
Ik heb de boekjes naast elkaar geopend
In mijn boekje begint op pagina 241 het hoofdstuk 'Raad en Daad'
Ook staat er in mijn boekje niets over de Yeti 1.4
Beide boekjes hebben de zelfde code !! Op de kaft zijn beide boekjes gelijk en de eerste verschillen beginnen al bij de inhoudsopgave.
Het cockpitplaatje is gelijk de nummering is ook anders.
Jouw boekje is wat betreft de cockpit in overeenstemming met mijn Yeti, echter de 1.4 motor staat er ook niet in ! Zoals ook niet onder de Yeti - auto's van de groep N1.
IK SNAP HIER NIETS MEER VAN
Ben nu benieuwd naar het echte boekje in mijn auto !!! maar die heb ik pas vanmiddag ter beschikking.
@EdK:
Ik moet ook nog wel eens in N-H zijn !!
Hahaha in mijn (medio juli gedownloade) boekje staan wel de motorspecificaties in van de 1.4 motor.
In dit boekje staat ook:
H7 (halogeenlamp) voor dimlicht
H3 (halogeenlamp)voor grootlicht
Mijn boekje heeft ook 291 bladzijden terwijl die van jou 268 bladzijden heeft (beide zonder de drie ongenummerde achterpagina's).
Ik heb de standaard geleverde halogeenlampen (H4) vervangen door Philips X-treme Power, beduidend meer lichtopbrengst (witter)
http://www.lighting.philips.com/nl_nl/consumer/carlighting/1_car_lighting/products_for_car/9_xtremepower.php?main=nl_nl_consumer_lighting&parent=89083467512&id=nl_nl_car_lighting〈=nl
Auto moet voorzien zijn op deze functie, in de mistlampen moeten twee lampjes zitten---> buitenste zijn voor cornerlights.