Verrassend Skoda

EdK

Forumguru
eerst proberen te registreren met IE explorer 64 bits en niets dan problemen dus maar ff met opera explorer aan de gang gegaan en verliep zonder problemen en achteraf een bevestigingsmail gehad ( outlook )

nemo

Senior Member
Ik kreeg een brief thuis of ik mij aan wilde melden voor Verrassend Skoda, heb mij ook aangemeld en kreeg ook een bevestigingsmail. Heb alleen geen idee wat ik aan dat Verrassend Skoda heb..

Greyhound

Nieuw lid
Hoi,

De bedoeling van m'n bericht is om aan te geven waar je meer informatie over verrassend skoda kunt vinden.

Ik was laatst bij een skoda dealer en daar werd me gevraagd of ik lid wilde worden omdat ik dan ook het skoda magazine zou ontvangen. Ik heb me toen aangemeld.

Michel

Forumguru
Leuke aanbiedingen die men in petto heeft. De Rijtraining bij Prodrive is een aanrader!

Vorig jaar heb ik hier aan meegedaan met mijn Fabia en vond het zeer leerzaam. Het lijkt me wel zinnig om hier ook eens aan mee te doen met de Octavia, al is € 155,- natuurlijk behoorlijk aan de prijs, maar zoals gezegd: beslist een aanrader.

Misschien wel leuk om met een aantal forumleden gezamenlijk zo'n rijtraining te gaan doen. Een soort van Mini-meeting in Lelystad.

MarcoO2

Forumguru
Misschien wel leuk om met een aantal forumleden gezamenlijk zo'n rijtraining te gaan doen. Een soort van Mini-meeting in Lelystad.

Dit is iets wat ik al jaren wil doen. En zeker nu mijn auto nog meer vermogen heeft is het wel handig om daar goed mee om te kunnen gaan... Idee van een minimeeting is nog niet zo gek! :xyxthumbs:

Fabia

† In Memoriam
Ik kreeg vandaag de brief in huis over verrassend Skoda dus echt verrassend wat het niet.

Bovenaan Onderaan