Hier is de kaart al ongeveer 2 a 3 maanden binnen. (geschat want ik weet het niet precies)
Hier wel een kaart maar nog steeds geen Skoda magazine.
Na een informatief praatje met mijn dealer vanmiddag, wil ik jullie op het hart drukken om je zeker aan te melden voor het verrassend Skoda programma en als dealer op te geven de Skoda-dealer waar je wagen in onderhoud is.
De rijvaardigheidstraining heb ik afgelopen weekend gedaan, dat is echt wel gaaf om te doen! Ook leuk dat het met alleen maar skoda-rijders is. Er waren er 5 (er was ruimte voor 10) en het Skodaforum was weinig bekend bij de overige deelnemers.
Het programma:
- Theorie
- Slalommen (vooruit en achteruit)
- Remproef
- Uitwijk remproef
lunch
- Uitwijken op glad (muurtjes van water)
- maximaal driften op gladde cirkel (onderstuur en overstuur opvangen)
- berm situatie oplossen (1 wiel en 2 wielen in de berm)
Het weer werkte mee en het was ook leuk dat de PR-dames van Skoda er ook de hele dag bij waren.
Kortom: wat mij betreft een aanrader!
Racer
Hier al hetzelfde verhaal....:ahum:Hier wel een kaart maar nog steeds geen Skoda magazine.
Die bekendheid is er nu toch wel zekerEr waren er 5 (er was ruimte voor 10) en het Skodaforum was weinig bekend bij de overige deelnemers.
Het is mij volstrekt niet duidelijk hoe uw gegevens zo foutief in de database terecht zijn gekomen.
Wij hebben geen functionailteit die automatisch gegevens aanpast, wat er in gaat aan gegevens, is ook wat er weer uitkomt.
Wij proberen iedereen binnen 3 weken na aanmelding een pasje te sturen.
Bij het verzenden van de pasjes controleren wij echter de verzendlijst op niet-bestaande adressen.
Wanneer er een type-fout gemaakt is in een postcode, of wanneer een niet bestaand huisnummer is ingegeven, wordt het pasje niet verzonden.
Wanneer Skoda-rijders alsmaar geen pasje krijgen, is het de moeite waard om even in te loggen op www.verrassendskoda.nl en alle gegevens goed te controleren.
Mochten er geen fouten te vinden zijn, dan kan men rechtstreeks mailen aan info@verrassendskoda.nl, onder vermelding van volledig adres en kenteken.