Michel
Forumguru
Dit is iets wat ik al jaren wil doen. En zeker nu mijn auto nog meer vermogen heeft is het wel handig om daar goed mee om te kunnen gaan... Idee van een minimeeting is nog niet zo gek! :xyxthumbs:
Ik heb het ook jaren in de planning gehad, maar uiteindelijk vorig jaar de knoop doorgehakt. Eigenlijk kan ik je maar één advies geven: zeker doen. Je leert tamelijk veel in die paar uur. Daarnaast is het bij Paul Maaskant ook goed verzorgd allemaal. Het grote voordeel is dat je niet een vreemde auto met anderen hoeft te delen, maar telkens van je eigen auto gebruikmaakt. Je hebt dus niet "maar" een kwart van de tijd tot je beschikking.
In het begin was ik ook even huiverig, want voor je gevoel ga je je auto toch behoorlijk tergen (let ook maar even niet op het verbruik door het vele optrekken). Zeker het ABS maakt behoorlijk wat overuren, maar het is het wel wel waard als je, zoals bij mij twee weken geleden, ineens toch een noodstop op vochtig wegdek moet maken, ondanks dat je voldoende anticipeert.
Ik zag zojuist dat de ingeplande data voor de Skoda voordeelactie alle in een weekend vallen. Alleen weet ik natuurlijk niet in hoeverre er interesse is bij de Skodaforum-leden om hier gebruik van te maken. Het lijkt me wel gezellig, al is het maar om de ervaringen over de training met elkaar uit te wisselen.