@Alpha : Ik herken het.
Ik heb ook een sof(T)ware update laten uitvoeren.
Had ik dat maar nooit gedaan.
Er wordt nog steeds om de code gevraagd, die heb ik tig keer ingegeven mét de benodigde vinkjes om het te onthouden.
Helaas is in Virtual cockpit -Sport mode, met de grote centrale snelheidsmeter- het verbruik veranderd van 'actueel' naar 'sinds tanken'.
En als klap op de vuurpijl (tja, dat mocht ook al niet) gaat iedere keer als ik de navigatie aanzet de VC óók de navigatie weergeven! En raadt eens? Dat wil ik niet, en als ik dat wel wil dan bepaal ik dat zelf wel.
Ik denk dat ik dat wel moet aankunnen, tenslotte heb ik mijn rijbewijs ook ooit gehaald, toch? Oké, toen deden de auto's nog wat de bestuurders wilden, ze waren gelukkig nog dom
. De auto's, he?
Ook had ik opgegeven aan de garage dat de auto-detectie d.m.v. de lampjes in de buitenspiegels links wél, maar rechts niet altijd werkten. Zeg 7 van de 10 keer niet.
Ongetwijfeld hebben andere merken ook problemen, maar onderhand begin ik spijt te krijgen van de aanschaf van de Scala. Ga ik de volgende keer weer blind voor een Skoda? Nou, ik denk van niet.
ook sterkte en grtsss