Superb Combi met panoramadak geleverd!
Afgelopen dinsdag eindelijk (bestelling februari!) mijn Superb Combi met panoramadak mogen afhalen bij de dealer! Het dak overtreft werkelijk alle verwachtingen. Geweldig het licht in de auto! Mijn dochters zijn (8 en 10) zijn laaiend enthousiast. Ook het display achterin met tijd en temperatuur scoort hoog bij de dames.
Uitvoering : 1.8 TSI (getuned voor levering bij ABT naar 210pk) ; mocca brown; elegance businessline.
Opties : zij-airbags, electrische achterklep (leuk speelgoed!), echt reservewiel, bluetooth (achteraf voor de bijtelling), trekhaak en uiteraard het dak.
Auto is exact geleverd conform de bestelling op 1 kleinigheidje na.........
Ik had een handbak besteld en krijg een automaat geleverd.......
Gezien de huidige levertijd van 6 tot 9!!! maanden besloten om het door de dealer geopperde voorstel te accepteren, lang leve de kleine leasemij die 's avonds om 19.00 uur gewoon bereikbaar was en een deal sloot met de garage!!
Nu 2 dagen later, begint de automaat te wennen. De combi automaat in de s-stand met tuning zorgt voor komische situaties op de snelweg. In het bruin(ogend als donkergrijs) ziet de auto er heel braaf uit. Maar als je gas geeft kunnen de andere weggebruikers genieten van de kont van de combi in een snelheid die in de achteruitkijkspiegel verbaasde gezichten oplevert.
Kortom, eerste indrukken van de auto zijn G E W E L D I G !!!!!!!!!!!!!!!!!