vertraging in levering combi met panoramadak

vincefra

Actief lid
Dus zondagavond na de winst in Zuid-Afrika kan ik de claxon uitgebreid testen :)T

Verf je wagen dan maar ook in het oranje ... veel succes zondag want ik hoop op een spannende wedstrijd nederland - duitsland (en als belg zijnde - dat de besten mogen winnen ...)

Vandaag gebeld dat de auto wordt gebouwd in week 35 en hij dus komt in week 36/37......

Het zal de moeite waard zijn!

Nee maar euhhhhhh, die Lexus heb ik moeten inleveren (leasetermijn afgelopen) dus rijd ik nu in een Ford Mondeo.

kwaazaar

Actief lid
Zou iedereen die meldt dat de 'definitieve' leverdatum bekend is, erbij willen vermelden wat de uiteindelijke levertijd dan is geworden? Dan weet ik wat me nog te wachten staat (papieren zijn ingeleverd, nu nog wachten op de definitieve bestelling door de leasemaatschappij).

Freds

Lid
Besteld: week 20 (op 19 mei besteld door leasemij)
Verwacht: week 33 (door dealer aangegeven week van levering)
Geleverd: week 27

vincefra

Actief lid
mooi ... 6 weken vroeger dan aangegeven ... hoop op hetzelde ...

Bij mij is besteld week 24
Verwacht week 51

kwaazaar

Actief lid
Besteld: wk28
Verwacht: wk47

Wk47 is echter de week van 22 november. Dat houdt in dat de leasemij hem pas op 1 januari op kenteken wil. Hopen dus dat het uiteindelijk meevalt en toch nog voor 15 november gaat lukken :s

kwaazaar

Actief lid
Dan hangt het blijkbaar toch af van de uitvoering/overige opties; michel2308 bestelt eind februari (wk 8) en krijgt hem wk 28. Je zoon bestelt zo'n 2 weken later en moet wachten tot wk 46! En dat terwijl mijne is bestelt in week 28 en in wk 47 wordt geleverd.

Zouden ze soms een hoop carosserieen op voorraad/in bestelling hebben met voorgezaagd dak en al in kleur? Dat zou eventueel kunnen verklaren dat de wat gangbare kleuren sneller geleverd worden (nb: mijne wordt platin grey).

Trucker

Actief lid
@corsaar 6mnd wachten en een paar keer uitgesteld, daar word jouw zoon ook niet echt vrolijk van lijkt mij.

corsaar

Senior Member
Eindelijk word de superb met panoramadak (van mijn zoon )afgeleverd
maar de garage heeft nog 2 weken nodig voor de trekhaak
word dus +\- 21 augustus . Ik ben van plan om er meteen een groot rondje
in te gaan scheuren. Ja daar heb ik echt zin in. Hij weet het alleen nog niet.

Eerst 4 weken doorgeschoven na weer 3 weken eerder ? jojo maar door, skoda of
dealer ?

kwaazaar

Actief lid
Rijklaar maken is toch niets meer dan een poetsbeurt en opties na aflevering in/aanbouwen, zoals die trekhaak? Ik vind dat de dealer best wel wat haast mag maken, aangezien hij al zo lang heeft moeten wachten. Neem een halve dag voor die trekhaak, halve dag poetsen, dan moet ie toch met een paar dagen geleverd kunnen worden? Anyhow, spannende laatste loodjes!

Hopelijk wordt mij S2C met panodak ook iets eerder geleverd, zodat hij toch nog dit jaar op kenteken mag van de leasemij! :)

Trucker

Actief lid
@corsaar mijn dealer vertelde doodleuk dat hij 4 weken nodig heeft voor aflevering,
omdat het druk is.

dan valt 2 weken voor de trekhaak van je zoon wel weer mee.

vincefra

Actief lid
Toeleverancier van de bekleding van het dak van de superb combi is ondergelopen door de hevige regen. Gevolg is dat de superb fabrieksband stil staat ;-(

FredV

Banned
Toeleverancier van de bekleding van het dak van de superb combi is ondergelopen door de hevige regen. Gevolg is dat de superb fabrieksband stil staat ;-(
Niet alleen van de Superb, ook van de Octavia en de Fabia.
Maar als het goed is zou de productie gisteren (maandag) alweer zijn hervat.

arjahoekstra

Actief lid
Ik ben blij dat de Superb van ons eindelijk uitgeleverd gaat worden.
Zaterdag om tien uur is het zo ver.
Had er weinig vertrouwen meer in , maar uiteindelijk lijkt het dan toch goed te gaan.
Besteld 27 maart, geleverd 21 augustus?:473:

corsaar

Senior Member
Ja die bestelling herinner ik me nog bij Martin schilder Alkmaar dacht
ik. Die superb van mijn zoon wordt ook vrijdag afgeleverd besteld 5 maart.

Bovenaan Onderaan