vertraging in levering combi met panoramadak

Monteurtje

Forumguru
Even een opmerking op een post wat over een intercooler gaat.
Bij de 1.8 TSI weet ik zo niet waar die zit. Volgens mij bij de radiateur of rechts voorin, weet niet zeker. Maar bij de 1.4 TSI en 1.2 TSI zit die in het inlaatspruitstuk en wordt die koelvloeistof gekoeld.

Het panoramadakenprobleem geldt nu helaas ook voor de Yeti.

Vandaag contact gehad met de dealer. Mijn bestelde Yeti met panoramadak zou in week 23/24 worden geleverd. Er was toen voor de Yeti geen extra levertijd voor het panoramadak.

Nu is de vraag of de auto wordt gemaakt voor de fabrieksvakantie week 27, 28 en 29. Hopelijk wel, anders wordt de levering week 32!!! Zwaar balen dus. Hopelijk gaat het nog lukken in week 26.

Roel

Lid
@Raycat: veel plezier vrijdag: je gaat gegarandeerd met een glimlach op je gezicht door het Belgische landschap zoeven:)!!!

Gisteren gaan afhalen, nog niet zoveel meegereden, maar wel al heel tevreden van hoe alles eruit ziet en werkt. Heb nu blijkbaar ook a modeljaar 2011 volgens de dealer. Oa een bevestigings pipep bij het ver/ontgrendelen van de auto.
De automaat is in 1 woord: zalig!
De combinatie van Cappucino beige met het lichte interieur en de Callisto-velgen is ook mooier dan gedacht (dixit mijn vrouw) ;)

Ik bedoelde een piep ;)
Dus als je hem op slot doet met de afstandsbediening, knipperen de richtingaanwijzers (pinkers) en hoor je een toon/piep (je kan die wel uitzetten in de setup). Is wel handig, bij de elektrische achterklep die ik heb: de klep staat open je doet de auto op slot ( de pinkers lichten op maar geen toon) en dan druk je op de knop om de klep te sluiten; Pas als de klep gesloten is hoor je de toon ter bevestiging dat alles keurig op slot is.

quorumz

Actief lid
euh dat heb ik ook, maar ik dacht dat het het alarm was:) haha maar ja kan je via je maxidot aanpassen idd (optie voor elektrische achterklep vond te prijzig)

michelover

Forumguru
Piepje heeft niets met modeljaar 2011 te maken mijn Superb HB uit 2009 heeft dat ook. Heeft te maken met het af-fabriek alarm wat dan weer wel standaard is in de nieuwe modeljaren. In te stellen via de Maxidot.

cascar

Nieuw lid
De lease supurb van mijn zoon met panoramadak.
Besteld 12 maart levering volgens dealer/ pon
opgeschoven naar +/- 17 augustus.
Maak je borst maar nat mijn superb combi 1.8 tsi dgc met panoramadak is begin februari besteld en de importeur praat over een bouwdatum in september. Is toch te gek voor woorden.:crazy:

cascar

Nieuw lid
Om terug te komen op het topic: mijn collega (jammer genoeg voor hem was dat niet Dreverhaven) heeft afgelopen week bij Duindam een S2C Ambition Business Line 1.8TSI besteld, met DSG en panoramadak. Levertijd: 13 à 14 weken, dus hij moet geduld eind juli, begin augustus.
september oktober komt eerst

Maak je borst maar nat mijn superb combi 1.8 tsi dgc met panoramadak is begin februari besteld en de importeur praat over een bouwdatum in september. Is toch te gek voor woorden.:crazy:
Allez dat is er toch wel echt over hé. Heeft misschien ook met fabrieksvakantie te maken?
Als ik Skoda was zou ik bij zo een populair model toch wat minder vakantie nemen, lees: meer tijdelijke- werkkrachten aannemen om de piek op te vangen....

cascar

Nieuw lid
[MODERATORBREAK]Niet onnodig quoten aub[/MODERATORBREAK]

Hoezo populair ik zie er nog niet veel rijden in Nederland.
waar blijven al die auto's dan?
Maar je hebt wel gelijk. Ik ben er wel klaar mee

Binky

Nieuw lid
De door mij bestelde superb combi stond eerst op aflevering in de eerste week van juli. Afgelopen weekend een bericht ontvangen dat het de week van 13 augustus wordt. grrrrrrrrrrr.

Wat ik heb begrepen is dat de vraag groter is dan verwacht en dat er ook nog een fabrieksvakantie tussen zit.

Door de verkoper, waar ik gisteren mijn SII met pano-dak ophaalde, werd nog eens verteld dat het verkoopsucces van deze optie dermate groot was dat de toeleverancier het gewoon niet geleverd kan krijgen. Wat je zegt Falcon: 'Crisis' Waar dan??? ;)

Hetzer

Forumguru
begin februari besteld en de importeur praat over een bouwdatum in september. Is toch te gek voor woorden.:crazy:
los van het feit dat het inderdaad te maken kan hebben met de toeleverancier van het dak,

uuuuuuhh, dit is toch wel heeeeeel erg lang.

Bovenaan Onderaan