Je zult niet veel keus hebben!Ik zou gaan voor de parkeercamera. Niet geschoten is altijd mis en je wordt al genoeg genaaid neem ik aan. Bovendien is het verschil voor de dealer geen €90.
Scherm wat met onderhoud bij deze dealer brengen, bovendien heb je een afspraak met hem gemaakt, kleine lettertjes of niet. Juridische praktijken, trouwens je kan van alles opschrijven in contracten, maar er zijn in Nederland een aantal beginselen, en een rechter kan je best in het gelijk stellen. Nu is dit niet iets om een rechtszaak over te voeren, maar neerleggen bij kleine lettertjes daar zal ik me nooit zomaar aan conformeren.
Niet altijd waar, al willen organisaties je dat wel graag doen geloven.Je zult niet veel keus hebben!
Letters zijn letters
Niet altijd waar, al willen organisaties je dat wel graag doen geloven.
Ik heb eerder gelezen dat iets niet meer leverbaar was tijdens de bestelling en daar werd gezegd dat er in het koop contract ruimte was om die vanuit skoda kant aan te passen als het niet meer leverbaar is.
In dit geval niet. Een beroep doen op de menselijkheid van de dealer is hier beter, maar dat zei ik al.Volgens mij heb je helemaal niks aan een eventueel gelijk. Voordat je dat krijgt heb je een citigo aan advocaat kosten betaald. Pon wordt daar niet warm of koud van.
Volgens mij moet je dit in redelijkheid gaan uit onderhandelen. Even langs gaan en helpt daar waarschijnlijk wel bij.