Verwarmbare voorruit bij 1.0 per direct niet meer leverbaar.

Zou het niet kunnen leveren van de verwarmbare voorruit en reden kunnen zijn om de bestelling te annuleren? Aangezien er niet geleverd wordt wat er besteld is en de deal voor een afwijkende configuratie is gesloten?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

B.Stuurder

Forumguru
Ik ben geneigd te zeggen ja. Je kunt de leverancier niet dwingen om de configuratie alsnog te leveren, maar de leverancier kan jou ook niet dwingen af te nemen wat je niet besteld hebt.

En weet iemand of men die er achteraf nog in kan zetten, immers kan een dergelijke ruit ook wel eens achteraf vervangen moeten worden toch?

De ruit zal het probleem niet zijn. De overige elektronica zal beperkt of helemaal niet aanwezig zijn. 'T zal mogelijk zijn maar dan ben je vast meer geld kwijt dan de oorspronkelijke 200 euro.

servies

Forumguru
Is al gebeurd. Setje slotbouten.

Ligt het nou aan mij of komt de dealer/importeur er hier wel heel goedkoop vanaf...
Als ik op superskoda ga kijken kost een setje slotbouten grofweg slechts zo'n €25... i.p.v. de €200 van de verwarmde voorruit...

Ligt er al aan hoe je het bekijkt. De oorspronkelijke kosten van de voorruit worden uiteraard in mindering gebracht op de factuur. De slotbouten geeft hij vervolgens als tegemoetkoming in het ongemak cadeau. Bij bol conische slotbouten iets van net beneden de 60 euro volgensmij.
Vond het een aardige oplossing aangezien ik die toch al alsnog moest hebben, maar was vergeten.

servies

Forumguru
Ligt er al aan hoe je het bekijkt. De oorspronkelijke kosten van de voorruit worden uiteraard in mindering gebracht op de factuur. De slotbouten geeft hij vervolgens als tegemoetkoming cadeau. Bij bol conische slotbouten iets van net beneden de 60 euro volgensmij.

Ok... ik maakte er (onterecht) op uit dat het oorspronkelijke bedrag bleef staan...

Bovenaan Onderaan