Noord26
Forumguru
Het verhaal over tuning ga ik niet op in, daar lopen al genoeg draadjes over.
In NL kom je ook niet zo snel iets te kort. Echter hebben wij sinds vorig jaar de auto ontdekt als middel om mee op vakantie te gaan. En als je dan in het Alpen gebied of de Pyreneeën rond aan het rijden bent kun je echt wel wat extra trekkracht en vermogen gebruiken. Al was het niet om de veiligheid. Ook inhalen gaat in NL een stuk vlotter. Betrap mijzelf er nog wel eens op, dat ik met de GL wat meer rekening moet houden wanneer ik hem naar de linkerbaan stuur. Maar dat hangt weer samen dat ik momenteel weer wat gewend ben aan de tussenacceleratie van een motorfiets dan verbleken veel auto's. Dat zegt eigenlijk juist over de GL dat hij idd weinig tot niets te kort komt in het dagelijkse verkeer. Maar velen gebruiken hem ook, zoals ons, in andere omstandigheden.
In NL kom je ook niet zo snel iets te kort. Echter hebben wij sinds vorig jaar de auto ontdekt als middel om mee op vakantie te gaan. En als je dan in het Alpen gebied of de Pyreneeën rond aan het rijden bent kun je echt wel wat extra trekkracht en vermogen gebruiken. Al was het niet om de veiligheid. Ook inhalen gaat in NL een stuk vlotter. Betrap mijzelf er nog wel eens op, dat ik met de GL wat meer rekening moet houden wanneer ik hem naar de linkerbaan stuur. Maar dat hangt weer samen dat ik momenteel weer wat gewend ben aan de tussenacceleratie van een motorfiets dan verbleken veel auto's. Dat zegt eigenlijk juist over de GL dat hij idd weinig tot niets te kort komt in het dagelijkse verkeer. Maar velen gebruiken hem ook, zoals ons, in andere omstandigheden.