SkodaOctavia2013
Lid
Wat is eigenlijk het probleem, want ik heb ook FA + afn. trekhaak, maar heb niets gehoord over problemen.
Hoi Edwin, wat is een fa?
Wij worden ook skoda octavia 3 rijder, hebben een vaste trekhaak besteld.
Wat is eigenlijk het probleem, want ik heb ook FA + afn. trekhaak, maar heb niets gehoord over problemen.
Ik heb FA en een trekhaakIk heb vanmorgen nog contact gehad met de dealer, nog steeds niet leverbaar, alle OIII's met FA worden zonder trekhaak afgeleverd.... Hoe lang het nog gaat duren weet ie niet.... Erg vreemd inderdaad dat er hier ook mensen zijn die 'm wel geleverd hebben gekregen (waarom krijg ik 'm dan niet :-S ).
@Lodewijk, dit is heel persoonlijk. Ik kan me jouw argumenten goed voorstellen maar je tekst "scheelt een bak ruimte" verbaasd me. Jezus je kan nu de achterbank al niet zien zonder een hernia op te lopen.... En een klein beetje spijt van het thuiskomertje dat een volwaardig wiel blijkt. Scheelt toch een behoorlijke bak ruimte. Tip voor degenen die nog kunnen kiezen: neem de compressorset
Nouwwwww..........menig D-segmenter en zelfs E-segmenters halen het qua ruimte niet bij de skoda.Dat. Ik rij een Avensis (nu niet meer, terug naar een voorloper ivm de extreem lange levertijd van de Octavia ) en vind een Octavia dus niet bijzonder groot, maar 'normaal' qua grootte. Ik denk dat iedereen die de Octavia als downsizing neemt (en die dus uit het D segment komt) het als 'normaal' ziet, maar kan me goed voorstellen dat als je uit het C segment komt, je de Octavia groot vindt!
Zo te zien bijna letterlijk uit de klei uhhh mos getrokken . Komt goed, ff lekker een poetsbeurtje, opknapbeurtje en daarna genieten.Kon het niet laten om even langs de dealer te rijden, alle bescherming er nog op. En zoals het hoort mét spook. Nog ff geduld
Als het goed is deze week het leer binnen!!! Die van mij zou 5 weken terug de eerste zijn waarbij PON leer op dynamicstoelen zou plaatsten. Uiteraard faalde PON weer eens jammerlijk. Stel je zou de juiste mallen hebben als importeur!!!
Gefeliciteerd!Octavia 3 combi 1,6 TDI DSG, elegance bussinesline, dynamic pakket, electr. achterklep, topaz brown enz. enz. besteld in week 37, volgens garage productiedatum week 49, geplande uitlevering 2 januari 2014. Heb geluk dat er een Octavia in de pijplijn zat voor de dealer welke nog qua uitvoering gewijzigd kon worden.