Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

MaRco2

Forumguru
Morgenochtend is het voor mij de grote dag.. om 10 uur. Heb me de afgelopen 5 weken opgevroten omdat hij al wel bij de dealer stond maar ik van de LM moest wachten.
Maar..... zojuist leuk bericht wat het leed een beetje verzacht, want ik kreeg net mijn kenteken door en dat is toch wel een plaat waar velen hier al naar refereerden van 'dat zou mooi zijn'...

Het wordt namelijk 8-SKD-69. Met die letters is het natuurlijk wel op en top SKoDa.. .

En 69 niet te vergeten.:banghead::tongue:

Beetje dubbelzinnig, maar alvast veel plezier!:)

Thorgal

Forumguru
Ik heb (zoals je in de handtekening kunt zien) de hele rataplan erop zitten en ik heb hem vanmorgen gewoon op kunnen halen. Niets gehoord dat er problemen zouden zijn.
Was dat "probleem" ook bij afneembare trekhaken?
Had het idd gezien in je handtekening, vandaar ook de vraag of je iets had gehoord hierover.
Het "probleem"" zou bij alle trekhaken zijn, vandaar mijn vraag.

Racer-X

Actief lid
Hopelijk kan ik snel een afspraak maken, hoe eerder ik kan rijden hoe beter. Wil weer comfort ipv racebolide voor mijn dagelijkse verkeer. :) ga er alleen niet zelf achteraan bellen, wil de dealer de kans geven om mij blij te maken zonder te zeuren haha

Na bijna een half jaar wachten mogen we best wat zeuren hahaha. Niets ten nadele van de dealer trouwens, daar werd en word ik altijd netjes geholpen. Maar 't begint nu toch wel te kriebelen.

Edwin1969

Actief lid
Had het idd gezien in je handtekening, vandaar ook de vraag of je iets had gehoord hierover.
Het "probleem"" zou bij alle trekhaken zijn, vandaar mijn vraag.

Wat is eigenlijk het probleem, want ik heb ook FA + afn. trekhaak, maar heb niets gehoord over problemen.

Thorgal

Forumguru
Dealer kon niet specifiek aangeven wat het probleem was in combi met fa. Helaas, erg vervelend om nu door een "probleem" te moeten wachten terwijl anderen er niets over horen.... Wat is nu waar?

Andere probleem was de bekende afstand van de kogel tot de bumper. Die was bekend en voor mij geen issue

roeldewinter

Actief lid
Ik heb vanmorgen nog contact gehad met de dealer, nog steeds niet leverbaar, alle OIII's met FA worden zonder trekhaak afgeleverd.... Hoe lang het nog gaat duren weet ie niet.... Erg vreemd inderdaad dat er hier ook mensen zijn die 'm wel geleverd hebben gekregen (waarom krijg ik 'm dan niet :-S ).

CoesDoes

Forumguru
Het lijkt er op dat er binnenkort weer een flinke hoeveelheid uitgeleverd gaat worden :thumbsup:
Hopen dat de initiele leveringsproblemen opgelost gaan worden en de levertijden wat voorspelbaarder worden.

chefkok

Actief lid
Aanstaande maandag kunnen we de 6-SJZ-51 ophalen!! (combi 1.2 DSG ABL met panoramadak).
Begin september besteld dus de wachttijd was zeer goed te doen (maar het is nog geen maandag natuurlijk).

Pablos

Senior Member
Wat een chique bak:):) die glimlach gaat voorlopig niet weg.

Vanochtend om 900 gemeld bij Versluis Zoetermeer. Hij nam alle tijd om de auto te introduceren. Helaas door afspraken van mijn partner na bijna twee uur moeten afronden en nog zijn alle opties biet in detail door genomen:):)

Radio top, pano dak top, leer waanzinnig, kleur...maar goed dat platin niet door ging:) foto's komen later....

rtwee

Senior Member
Vanochtend voor mij dan ook eindelijk de grote dag. Om 10 uur was ik bij de dealer. Kopje koffie, formaliteiten afhandelen en dan hop naar de auto. Wat een schandalig mooie wagen is het zeg! Heerlijk en de dynamic stoelen zitten met mijn lengte (bijna 2m) erg goed! Ondanks dat ik er nog maar 24 km mee heb gereden al erg onder de indruk, ook van de 2.0 tdi. Een erg prettige motor. Overigens de front assist al in werking gehad omdat er een druif het nodig vond om zonder te kijken van baan te wisselen op de ring in Groningen.
Ook 1 minpuntje... er zit een ongelofelijk irritant trillinkje ergens achter het dashbord bij het 'stevig' gasgeven en bij ongeveer 2700 toeren. Erger ik me nu al dood aan, dus daar ga ik binnenkort even mee terug.

Ook de afneembare trekhaak zit er al op en veroorzaakt geen enkel probleem. De dealer was ook duidelijk over eventuele problemen met de FA; tja, dan moeten ze wel even met de computer dit instellen, want anders gaat het inderdaad mis. Dus voor de mensen die de trekhaak nog niet hebben. Wellicht kan je dealer er iets mee.

Verheug me nu al op de rit naar huis vanmiddag en ik zal uiteraard proberen foto's te maken nu hij nog schoon is en blinkt. Maar met de storm en regen van vandaag zal dat snel gebeurt zijn vrees ik. Al met al dus erg tevreden en blij dat ik hem nu eindelijk van het terrein van de dealer heb kunnen halen.

Bovenaan Onderaan