Vanochtend voor mij dan ook eindelijk de grote dag. Om 10 uur was ik bij de dealer. Kopje koffie, formaliteiten afhandelen en dan hop naar de auto. Wat een schandalig mooie wagen is het zeg! Heerlijk en de dynamic stoelen zitten met mijn lengte (bijna 2m) erg goed! Ondanks dat ik er nog maar 24 km mee heb gereden al erg onder de indruk, ook van de 2.0 tdi. Een erg prettige motor. Overigens de front assist al in werking gehad omdat er een druif het nodig vond om zonder te kijken van baan te wisselen op de ring in Groningen.
Ook 1 minpuntje... er zit een ongelofelijk irritant trillinkje ergens achter het dashbord bij het 'stevig' gasgeven en bij ongeveer 2700 toeren. Erger ik me nu al dood aan, dus daar ga ik binnenkort even mee terug.
Ook de afneembare trekhaak zit er al op en veroorzaakt geen enkel probleem. De dealer was ook duidelijk over eventuele problemen met de FA; tja, dan moeten ze wel even met de computer dit instellen, want anders gaat het inderdaad mis. Dus voor de mensen die de trekhaak nog niet hebben. Wellicht kan je dealer er iets mee.
Verheug me nu al op de rit naar huis vanmiddag en ik zal uiteraard proberen foto's te maken nu hij nog schoon is en blinkt. Maar met de storm en regen van vandaag zal dat snel gebeurt zijn vrees ik. Al met al dus erg tevreden en blij dat ik hem nu eindelijk van het terrein van de dealer heb kunnen halen.