Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Lodewijk

Actief lid
.... En een klein beetje spijt van het thuiskomertje dat een volwaardig wiel blijkt. Scheelt toch een behoorlijke bak ruimte. Tip voor degenen die nog kunnen kiezen: neem de compressorset ;)

Pollewop

Forumguru
Goed... Vandaag maar eens even gebeld met de Skoda dealer hier in Zwitserland. Ik heb de auto in week 29 besteld, dus er zou nu toch wel een leverdatum bekend moeten zijn dacht ik zo...
En inderdaad, productie in week 43, volgende week dus, en aflevering in de week 46 of 47... Fijn vooruitzicht...

Ook mijn vrouw even gebeld ivm het goede nieuws, kwam ze met de suggestie of het toch niet mogelijk is om ipv handschakeling een DSG te bestellen... (!?) .... OK... en daar kom je nu mee... !?!
Morgenochtend vroeg direct bellen dus... Ben heel benieuwd of dat nog gaat lukken...!

Iemand ervaring met "last minute" aanpassing van de bestelling ?

Laatst bewerkt:

VWim

Forumguru
Voor zover ik weet kan dat tot het moment dat de auto is opgenomen in de planning... Ik vrees daarom dat je dat niet meer gaat lukken.

EdK

Forumguru
met omkopen van de productie gaat t je misschien nog lukken, maar ga er maar vanuit dat het je niet meer lukt

Thorgal

Forumguru
Sluit me bij de vorige 2 aan, als hij eenmaal gepland is (tot 3 weken van te voren) kan je niet meer aanpassen.
Zelf het zelf ook nog geprobeerd om toch een dsg te bestellen maar dat kon niet meer

jelleg

Lid
Octavia2.jpg Yes, vandaag eindelijk die van mij opgehaald! Het was niet echt lekker weer om uitgebreid foto's te maken, dus maar even snel met de telefoon gedaan.

Bijlagen

• Octavia1.jpg
    Octavia1.jpg
    729,9 KB · Weergaven: 162
  • Octavia3.jpg
    Octavia3.jpg
    221,9 KB · Weergaven: 157
  • Octavia8.jpg
    Octavia8.jpg
    198,1 KB · Weergaven: 159
  • Octavia5.jpg
    Octavia5.jpg
    122,2 KB · Weergaven: 161
  • Octavia6.jpg
    Octavia6.jpg
    203,2 KB · Weergaven: 162
  • Octavia7.jpg
    Octavia7.jpg
    172,8 KB · Weergaven: 161

CoesDoes

Forumguru
Ziet er heel goed uit @jelleg, mooie combi met het leer! Nu snel een foto van je nieuwe auto uitzoeken en als profielfoto met een mooie auto in te stellen! ;)

jelleg

Lid
Ziet er gaaf uit! Zijn die kabels van de dvd set nu los of in de stoel geïntegreerd? Ziet er namelijk kabelloos uit.... bij kreijne in hoogland besteld?
Hoi. Kreijne heeft ze op mijn verzoek netjes in de stoelen weggewerkt en ergens op stroom aangesloten. Geen gezeur meer dat m'n kids weer eens met de voeten in de kabels hangen, daar was ik wel klaar mee...

jelleg

Lid
Ziet er heel goed uit @jelleg, mooie combi met het leer! Nu snel een foto van je nieuwe auto uitzoeken en als profielfoto met een mooie auto in te stellen! ;)
Hoezo? Vind je een Bugatti Veyron niet mooi dan? Heb hem in levende lijve gezien, op de parkeerplaats van , jawel, het Ferrari museum in Modena

16.8 liter motorblok. Kom ik aan, met m'n 2.0...

Maar ik zal mijn avatar snel veranderen.

harry123

Actief lid
Bekijk bijlage 21407 Yes, vandaag eindelijk die van mij opgehaald! Het was niet echt lekker weer om uitgebreid foto's te maken, dus maar even snel met de telefoon gedaan.
Misschien ligt het aan de hoek van foto's maken, maar het oogt echt als een joekel van een auto. Dat is het misschien ook wel/niet afhankelijk van waar je vandaan komt, maar het is met foto's wel heel erg te benadrukken of te ontkrachten. Als ik er op de snelweg eentje zie rijden valt de grootte me nooit zo op, maar met deze foto des te meer.

Bovenaan Onderaan