Ziet er gaaf uit! Zijn die kabels van de dvd set nu los of in de stoel geïntegreerd? Ziet er namelijk kabelloos uit.... bij kreijne in hoogland besteld?Bekijk bijlage 21407 Yes, vandaag eindelijk die van mij opgehaald! Het was niet echt lekker weer om uitgebreid foto's te maken, dus maar even snel met de telefoon gedaan.
Hoi. Kreijne heeft ze op mijn verzoek netjes in de stoelen weggewerkt en ergens op stroom aangesloten. Geen gezeur meer dat m'n kids weer eens met de voeten in de kabels hangen, daar was ik wel klaar mee...Ziet er gaaf uit! Zijn die kabels van de dvd set nu los of in de stoel geïntegreerd? Ziet er namelijk kabelloos uit.... bij kreijne in hoogland besteld?
Hoezo? Vind je een Bugatti Veyron niet mooi dan? Heb hem in levende lijve gezien, op de parkeerplaats van , jawel, het Ferrari museum in ModenaZiet er heel goed uit @jelleg, mooie combi met het leer! Nu snel een foto van je nieuwe auto uitzoeken en als profielfoto met een mooie auto in te stellen!
Misschien ligt het aan de hoek van foto's maken, maar het oogt echt als een joekel van een auto. Dat is het misschien ook wel/niet afhankelijk van waar je vandaan komt, maar het is met foto's wel heel erg te benadrukken of te ontkrachten. Als ik er op de snelweg eentje zie rijden valt de grootte me nooit zo op, maar met deze foto des te meer.Bekijk bijlage 21407 Yes, vandaag eindelijk die van mij opgehaald! Het was niet echt lekker weer om uitgebreid foto's te maken, dus maar even snel met de telefoon gedaan.